Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تقاضای بزرگ کومان برای یک پرونده داغ

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان می‌خواهد که اریک گارسیا به هر شکل ممکن در بازار تابستانی وارد بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان این تابستان که در راس باشگاه بارسلونا قرار گرفت می‌خواست نیروی کار را به شکل دلخواه تغییر دهد. در حالی که سرمربی جدید فقط یک خرید را انجام داده گفته می‌شود باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد.

رونالد کومان مسیرهای تابستانی خود را رها نمی‌کند. در حالی‌که باشگاه در ابتدای پنجره نقل و انتقالات پرونده‌های پیانیچ، ترینکائو و پدری را حل و فصل کرده بود اما فقط سرجیانو دِست تحت حکم کومان وارد شد.

با این حال تکنسین هالندی درخواست‌ها را چند برابر کرده است. ممفیس دپای، جورجینیو وینالدوم یا اریک گارسیا اولویت‌های مربی جدید بارسا بودند. همه چیز در پایان قرارداد در یک سال است اما هیچ پرونده‌ای قادر به تحقق نبود که تقصیر بودجه کافی باشگاه نیست.

 

اریک گارسیا زمستان امسال را شروع می‌کند!

رونالد کومان که از اوضاع آگاه است همچنان در انتظار تقویت است. به خصوص این‌که در چهار مسابقه لیگ، بارسلونا فقط دو بار پیروز شده است. بنابراین و طبق گزارش میرور، کومان صریحاً از مدیریت خود می‌خواست که توافقی را برای ورود اریک گارسیا در تیم از اوایل جنوری پیدا کند. درخواست مشخص است اگر این بازیکن در پایان قرارداد خود در ماه جون آینده نیز بخواهد به کاتالونیا بپیوندد متقاعد کردن منچسترسیتی دشوار است. اما در پنجره نقل و انتقالات بعدی، نتایج بارسلونا ممکن است دست مدیریت را مجبور به جلب رضایت مربی جدیدش کند. به ویژه در دفاع میانی نیروی کار بلوگرانا چندان مناسب نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала