Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم رضایت فن‌دایک از عذرخواهی پیکفورد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویرجیل فن دایک به عذرخواهی جردن پیکفورد بابت تکل وحشتناکی که روی پای او زده توجه نکرده و تلاشش برای کمک را نیز رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان دیدار روز گذشته اورتون و لیورپول و در حالی که شاگردان یورگن کلوپ با یک گل پیش افتاده بودند و برای به ثمر رساندن دومین گل تلاش می‌کردند، پیکفورد در محوطه جریمه خود تکل خشنی روی پای ویرجیل فن دایک زد. او می‌توانست به دلیل این خطا کارت قرمز دریافت کرده و با یک پنالتی به ضرر تیمش نیز روبرو شود اما سیستم کمک داور ویدیویی تایید کرد که مدافع هلندی پیش از این صحنه در آفساید قرار داشته است.

​این بازیکن شنبه شب با عصا بیمارستان را پس از انجام آزمایشات ترک کرد و قرار است امروز میزان جدیت مصدومیت او و مدت زمان دوری‌اش از میادین مشخض شود. پیکفورد پس از این اتفاق تلاش کرد که از فن دایک عذرخواهی کند و لیورپول اکو خبر داده که او حتی تلاش کرده به این بازیکن کمک کند تا روی پای خودش بایستد اما با عصبانیت او روبرو شده است. پاسخ فن دایک به او " نه " بوده و پس از آن سادیو مانه نیز در واکنش به پیکفورد از واژه " گمشو " استفاده کرد تا هر دو نشان دهند که نیازی به کمک او نیست. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала