Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالک اورلاندو به دنبال فروش آخرین سهام این باشگاه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه
ورزشگاه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالک اورلاندو سیتی به پیشنهاداتی با ارزش 400 میلیون دالر برای فروش این تیم آماده است گوش بدهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه اسپورتس بزنیس ژورنال در گزارشی ادعا کرده که "فلاویُو دا سیلوا" مالک باشگاه MLS اورلاندوسیتی به دنبال تکمیل کردن روند فروش این تیم پیش از فصل 2021 است.

اورلاندو سیتی اولین بازی خود را در لیگ برتر فوتبال آمریکا در سال 2015 انجام داد و امسال آنها یکی از بهترین رقابت‌های خود را سپری می‌کنند و فعلا در مکان چهارم کنفرانس شرق قرار دارند اما با آن هم مالک این باشگاه می‌خواهد این تیم را با ارزش 400 میلیون دالر به فروش برساند.

قیمت اورلاندو سیتی بالاتر می‌رود

دا سیلوا 70 میلیون دالر هزینه توسعه برای خرید این تیم را پرداخت و سال گذشته طبق اطلاعات مجله فوربس حدود 295 میلیون دالر ارزش داشت. به گفته یک منبع آگاه از معامله، "معلوم نیست که سایر دارایی‌های موجود در اورلاندو Sports Holdings LLC ، که شامل NWSL Orlando Pride ، USL League One Orlando City B  و ورزشگاه اکسپوریا است در این معامله گنجانده شود."

مالک اورلاندو سیتی مدتی است مالکیت خود را کاهش داده است. در سال 2018 او 8.63٪ از اورلاندو اسپورتس هولدینگ LLC با ارزش تقریبی 500 میلیون دالر را به آلبرت فریدبرگ فروخت. وی همچنین اخیراً بخشی از باشگاه را به جید کاپلان که مالک بخشی از ممفیس گریزلیز NBA و باشگاه سوانزی سیتی لیگ برتر نیز است فروخته بود.

"منابع سرمایه گذاری فوتبال توسط دا سیلوا را به همین شکل توصیف کرده‌اند، یک معامله سرمایه گذاری و تجارت که در نهایت او می‌تواند سود کسب کند. به عبارت دیگر دا سیلوا برای طولانی مدت درگیر لیگ نبوده است." گزارشی که در مجله اسپورتس بزنیس در ماه می 2019 نشر شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала