کرونا در افغانستان؛ فوت چهار نفر در 24 ساعت گذشته

© Photo / Ministry of Public Health of Afghanistanکرونا در افغانستان؛ فوت چهار نفر در 24 ساعت گذشته
کرونا در افغانستان؛ فوت چهار نفر در 24 ساعت گذشته  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرد که در یک شبانه روز گذشته چهار بیمار کرونایی جان را از داست داده اند و شمار فوتی ها در کشور به یک هزار و 488 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه امروز یکشنبه (27 میزان) اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 476 نمونۀ مشکوک به ویروس کرونا در لابراتوارهای این وزارت تست شده که نتایج آزمایش 59 مورد آن مثبت تشخیص شده است. به این ترتیب شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 40 هزار و 200 نفر افزایش یافته است.

براساس معلومات این وزارت، در 24 ساعت گذشته، 53 فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند و شمار بهبودیافتگان این ویروس در کشور به 33 هزار و 614 نفر رسیده است.

وزارت صحت عامه همچنان می‌گوید که در یک شبانه روز گذشته، چهار بیمار کرونایی جان باخته اند. به این ترتیب شمار فوتی ناشی از کرونا در افغانستان به یک هزار و 488 نفر رسیده است.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала