Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان برای روزهای پسا مسی آماده می‌شود

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Лионель Месси
Футболист Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان به روزهای پسا مسی فکر می‌کند و آماده می‌شود تا در نبود او بتواند بارسلونا را منسجم حفظ کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که لیونل مسی سرانجام تابستان امسال در بارسلونا ماند، رونالد کومان به سختی توهماتی در مورد ترک این بازیکن ملی پوش آرجانتینی در تابستان سال آینده در پایان قراردادش را دارد.

رونالد کومان روز شنبه در مصاحبه‌ای با الگمین دااگبالد گفت: "باشگاه در این مورد کاملاً واضح بود زیرا نمی‌توانستند بگذارند او جدا شود... وقتی او بعد از آن هفته پرحادثه دوباره تمرین را شروع کرد من فقط چیزهای خوبی دیدم."

این تکنسین هالندی از باشگاه بارسلونا توضیح داد که او همیشه متقاعد شده بود لیونل مسی در این فصل برای بارسا بازی خواهد کرد علی‌رغم این واقعیت که ملی‌پوش آرجانتینی می‌خواست تابستان امسال برود زیرا او از جوزپ ماریا بارتومئو و نتایج ورزشی حاصل از آن خسته شده بود در حالی‌که یکسال دیگر با این تیم قرار داشت.

با این حال اختلاف بر سر وجود واقعی بند آزادسازی 700 میلیون یورویی وی راهی برای تجدیدنظر در موقعیت خود و بزرگداشت آخرین سال قراردادش با باشگاه بارسلونا نداشت. و به نظر می‌رسد این فصل 2020/2021 آخرین تمرین لیونل مسی برای بلوگرانا باشد .

 

کومان می‌دانست که فصل بعد با مسی کار نخواهد کرد

در هر صورت این نظر رونالد کومان با توجه به اطلاعات فاش شده توسط مارکا در روز یکشنبه خواهد بود. رسانه‌های انگلستان توضیح می‌دهند که سرمربی سابق هالند که تابستان امسال روی نیمکت بارسلونا نشست، در پایان قراردادش در 30 جون 2021 جدایی لیونل مسی را در نظر خواهد گرفت. رونالد کومان می‌توانست با شخصی ملقب به لاپولگا یک گفتگوی آزادانه داشته باشد که در طی آن موفق شد او را متقاعد کند که همه تلاش خود را برای بارسلونا در این فصل به دست آورد. لیونل مسی به این درخواست پاسخ مثبت می‌داد در حالی‌که رونالد کومان این واقعیت را درک می‌کرد و می‌پذیرفت که فصل بعد در سال 2021/2022 دیگر با برنده شش بار توپ طلا کار نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала