به ترامپ یاد داده شد تا در مناظره با بایدن سکوت کند

© REUTERS / Leah Millisبه ترامپ یاد داده شد تا در مناظره با بایدن سکوت کند
به ترامپ یاد داده شد تا در مناظره با بایدن سکوت کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاد مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ پیش از مناظره دوم او با جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، به او توصیه هایی داده‌اند.ستاد مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ پیش از مناظره دوم او با جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، به او توصیه هایی داده‌اند.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Axios تیم انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور  آمریكا از وی خواستند كه در جریان بحث و گفتگو با جوبایدن، میان صحبت نپرد، حرف بایدن را قطع نكند ، با لحنی آرامتر صحبت كند و بیشتر شوخی كند.

بر اساس گزارش این نشریه، در جریان مناظره نخست میان ترامپ و بایدن، رهبر آمریکا 71 بارحرف بایدن را قطع کرد.

بایدن در نخستین مناظره به ترامپ: لطفا ساکت باش - اسپوتنیک افغانستان
بایدن در نخستین مناظره به ترامپ: لطفا ساکت باش

به گفته منبع به این نشریه، اگر ترامپ در اولین مناظره به بایدن اجازه صحبت می داد و مجری سوال طرح می کرد ، رقیب او مجبور به استدلال های لفظی می‌شد و "پیر و سالخورده" به نظر می‌رسید. ستاد انتخاباتی ترامپ اکنون به او چنین توصیه نموده اند: "او را نجات نده."

یک تن از اعضای تیم رئیس جمهور کنونی آمریکا می‌گوید: "تمام کاری که ترامپ باید انجام دهد این است که به مردم فرصت دهد به او رای دهند. در مناظره اول ، او دقیقاً برعکس عمل کرد. بنابراین ، امیدوارم که او بتواند پیشرفت کند ، با این حال، تیم رهبر کاخ سفید متذکر شده‌اند که ، ظاهراً ترامپ سند بحث های دور اول را نخوانده.

دستیاران رئیس دولت معتقد اند که در جریان مناظره دوم ، وی به حمله به هانتر بایدن پسر نامزد دموکرات، شخصیت اصلی رسوایی اوکراین را ادامه خواهد داد.  

پیش ازاین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در میان هوادارانش به شوخی گفت چنانچه نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری را به رقیبش «جو بایدن» واگذار کند شاید آمریکا را ترک کند.

او تصریح کرد: «می‌توانید تصور کنید اگر ببازم چه می‌شود؟ کل عمرم، باید چکار انجام بدهم؟ باید بگویم به بدترین نامزد در تاریخ سیاست آمریکا باختم. احساس خوبی نخواهم داشت. شاید مجبور بشوم کشور را ترک کنم.»

ترامپ و بایدن قرار است پیش از انتخابات سوم نوامبر در هفته آینده یک بار دیگر در دوئل تلویزیونی شرکت کنند.

در بسیاری از نظرسنجی‌ها ترامپ تا ده درصد از بایدن عقب است. در ایالت‌های پراهمیتی مانند پنسیلوانیا و ویسکانسن نیز ترامپ از نامزد حزب دموکرات عقب افتاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала