Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فن دایک: به یاری خدا آماده‌تر و قدرتمندتر از قبل بر می‌گردم

© REUTERS / Phil NobleИгрок ФК "Ливерпуль" Вирджил ван Дейк в матче с "Вест Хэм Юнайтед"
Игрок ФК Ливерпуль Вирджил ван Дейк в матче с Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع هالندی لیورپول از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به احتمال قوی فصل را برای او تمام شده دانست.

به گزارش اسپوتنیک، با تایید باشگاه لیورپول، ویرجیل فن‌دایک مدافع هلندی قرمزها که در جریان برخورد با جردن پیکفورد دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی شده، به زودی تحت عمل جراحی زانو قرار می‌گیرد. هرچند لیورپول هنوز مدت زمان دوری فن‌دایک را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد او بین 6 ماه تا یک سال از میادین دور باشد‌.

فن دایک Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عدم رضایت فن‌دایک از عذرخواهی پیکفورد
مدافع هلندی سرخ‌ها پس از اینکه خبر مصدومیتش به طور رسمی اعلام شد، در متنی که منتشر کرد، نوشت:«علیرغم ناامیدی واضح، کاملاً معتقدم که در هر سختی فرصت هایی نهفته است و با کمک خدا مطمئناً در شرایطی بهتر بازخواهم گشت و آماده تر و قدرتمند تر از قبل خواهم بود. روز گذشته با مشاور برجسته ای ملاقات کردم تا برنامه ریزی روی جزئیات دقیق تر روند توانبخشی و ریکاوری ام از مصدومیتی که دیروز اتفاق افتاد، شروع کنیم. حالا کاملاً روی روند بهبودی تمرکز کرده ام و تمام سعی خود را خواهم کرد تا هرچه سریع تر به میادین برگردم.»
مدافع نام‌دار بندرنشینان انگلیس در ادامه بیان نوشت:«می خواهم از همه به خاطر پیام های حمایتی که فرستادند تشکر کنم، چون ارزش بسیار زیادی برای من و خانواده ام داشت و هرکاری بتوانم خواهم کرد تا در آستانه هفته های سخت پیش رو، به هر نحو از هم تیمی هایم حمایت کنم. باز خواهم گشت. در فوتبال و در زندگی، معتقدم هر اتفاقی که می افتد بی حکمت نیست و مهم این است که در پستی و بلندی های زندگی سر خود را بالا بگیریم. با حمایت همسر و فرزندان و خانواده ام و همه اعضای باشگاه لیورپول برای چالش پیش رو آماده هستم.»

فن دایک با مصدومیت شدیدی که در جریان دیدار مقابل اورتون گریبان گیرش شد، کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را غیرقابل پیش بینی تر از قبل کرد و به این ترتیب ضربه سختی به امیدهای تیم یورگن کلوپ وارد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала