Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل گریزمن پست بازی او نیست، فقط اعتماد به نفس ندارد!

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریوالدو به این باور است که آنتوان گریزمن نیازمند زمان است تا بتواند در بارسلونا بدرخشد.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو، بازیکن برزیلی سابق تیم بارسلونا اما اعتقاد دارد گریزمن بازیکنی با کیفیت است و تنها باید به او زمان داد تا به دوران اوجش برگردد.

Футболист Антуан Гризманн во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
دشان: گریزمن در بارسلونا راضی نیست
ریوالدو که در یک سایت خارجی مطلب می‌نویسد، در آخرین نوشته‌اش در مورد ستاره فرانسوی بارسلونا بیان داشت:«گریزمن بازیکنی عالی است که فقط در حال حاضر مشکلش اعتماد به نفس است. من باور دارم که او به اندازه‌ای خوب است که بتواند در بارسلونا بازی کند و فکر نمی‌کنم در پستی غلط قرار گرفته باشد
ریوالدو در ادامه درباره تفاوت های گریزمن در تیم ملی فرانسه و تیم بارسلونا نوشته:«گریزمن در تیم ملی فرانسه برای سال‌ها است که زیر نظر یک مربی و در یک سیستم بازی می‌کند. در اتلتیکو مادرید او برای چند فصل ستاره بود و به بازی زیر نظر مربی‌اش عادت کرده بود. گریزمان تنها به زمان نیاز دارد و در صورتی که بتواند زمان مورد نیازش را داشته باشد می تواند باز هم فوتبال خودش را به نمایش بگذارد.»

آنتوان گریزمان که با مبلغ 120 میلیون یورو در تابستان 2019 به بارسلونا پیوست هنوز نتوانسته در بارسا بدرخشد. برخی علت عدم درخشش او را بازی در پست اشتباه و برخی هم عدم اعتماد به نفس می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала