Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی رونالدو به حبیب نورمحمدوف «انشاالله» گفت! + ویدیو

© REUTERS / ALESSANDRO GAROFALOКриштиано Рональдо, фото из архива
Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس که خودش علاقه زیادی به مبارزات آزاد  دارد همواره در رقابت‌های مهم برگزار شده در این ورزش خشن، از حبیب حمایت کرده و حالا به تازگی دوباره حمایتش را نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، داستان رفاقت کریستیانو رونالدو با حبیب نورمحمدوف یکی از داستان‌های جذاب رفاقتی است که بین دو ورزشکار سطح بالا صورت می‌گیرد؛ رونالدو که زمانی با دشمن اصلی حبیب یعنی مک گرگور تمرین می‌کرد با حبیب هم به صورت اتفاقی آشنا شد و بعد با اهدای پیراهنش به او نشان داد احترام زیادی برای این ورزشکار رزمی کار روس قائل است.

Во время боя между Конором Макгрегором и Хабибом Нурмагомедовым  - اسپوتنیک افغانستان
حبیب نورمحمدوف پیشنهاد 5 میلیون دالری UFC را رد کرد

فوق ستاره پرتگالی یوونتوس که این روز‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه است شب گذشته در یک لایو اینستاگرامی برای حبیب در مسابقه پیش رویش که قرار است شنبه در ابوظبی برگزار شود آرزوی موفقیت کرد. او در پاسخ به این سوال که در مسابقه پیش رو از چه کسی حمایت می‌کند گفت:«معلوم است که من از حبیب حمایت می‌کنم. او برنده می‌شود. برادرم، برنده می‌شوی، انشاالله.»

رونالدو در سال 2018 و زمانی که هنوز برای رئال مادرید بازی می‌کرد با حبیب ملاقات کرد و همانجا پیراهن شماره 7 که در رئال به تن می‌کرد را به این رزمی کار اهدا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала