پهپادهای انفرادی میدان جنگ برای سربازان آینده روسیه

© Photo / Kronshtadt نانو پهپاد انفرادی
 نانو پهپاد انفرادی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه پهپادهای خاص نانو را برای "سربازان آینده" کشور ساخته است که در جهان بی نظیر می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کمپنی "کرونشتات"  سانکت پتربورگ خبر داده است که پهپاد جدید نانو را برای تجهیز "سربازان آینده" ایجاد کرده است.

 هشدار جنرال روسی از تشدید حملات ترورستی با استفاده از پهپاد - اسپوتنیک افغانستان
هشدار جنرال روسی از تشدید حملات تروریستی با استفاده از پهپاد

ایجاد چنین پهپاد کوچک، یکی از روندهای اصلی این صنعت در سالهای اخیر بوده است. گفته می شود که در آینده، چنین پهپاد ها قادر خواهند بود به تنهایی مناطق"انبوه" را تحت نظارت خود قرار دهند. امکان آن هم وجود دارد که ده ها، صدها پهپاد کوچک و حتی بیشتر از آن تحت اداره واحد کنترول بگردند.

مقامات کمپنی "کرونشتات" خاطرنشان کردند: "ما یک نانو پهپاد با وزن 180 گرم را برای حل وظایف تخصصی نظامی، به ویژه برای تجهیز" سربازان آینده "، طراحی و تولید کرده ایم.

در طی آزمایشات، پهپاد های جدید توانستند از موانع عبور کنند و اهداف چون محل، پنجره ها و درهای ساختمان ها را تخریب کنند. به گفته توسعه دهندگان، علاوه بر کاربردهای نظامی، "نانو پهپادها" می توانند در محافظت از حریم هوایی، تاسیسات استراتژیکی ، از جمله غیرنظامیان، مانند اسنیشن های برق مفید باشند.

بر اساس برنامه های وزارت دفاع، سیستم های رباتیک و پهپادها در تجهیزات جنگی نسل بعدی راتنیک نسل سوم ادغام می شوند که کار تحقیقاتی آن در سال 2017 انجام شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала