Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گاتجی: طرفداران حبیب نورمحمدوف در مسابقه من گریه خواهند کرد

© REUTERS / Jasen Vinloveگاتجی
گاتجی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گاتجی: بعد از آنکه حبیب نورمحمدوف را محکم به زمین بزنم، هزاران نفر از طرفداران وی گریه خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جاستین گاتجی ، مبارز 31 ساله سپورت های رزمی مختلط امریکایی، در آستانه مبارزه با حبیب نورمحمدوف قهرمان شکست ناپذیرUFC ، نظر خود را در مورد هواداران این ورزشکار روسی بیان کرد.

وی افزود: "من یک چیز دیوانه وار در مورد طرفداران او می دانم: آنها جدی ترین بچه های روی زمین هستند، اما اشک ریختن آنها بسیار آسان است. و وقتی که من حبیب را به زمین بزنم، هزاران نفر از طرفداران او گریه خواهند کرد".

Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
وقتی رونالدو به حبیب نورمحمدوف «انشاالله» گفت! + ویدیو

گاتجی تاکید کرده گفت: «من می توانم به هوادارانم قول دهم که در 24 اکتوبر من ی خطر واقعی خواهم بود و او بخشی از این مبارزه خواهد بود. حبیب در جریان 25 دقیقه مبارزه در خطر خواهد بود".

باید تذکر داد که مبارزه اصلی نمایش UFC 254 دیدار حبیب نورمحدوف با جاستین گاتجی برگزار می گردد.

بیب قهرمان جهان مبارزات رزمی در وزن سبک گفت: «من همیشه تمرین می نمایم تا باشد که به اندازه از اندو و افسردگی ناشی از مرگ پدرم دور باشم. اگر تمرین نکنم، غم مرگ پدرم من را نگران می کند.

من مانند پدرم هستم. او همیشه تمرین می کرد. دوستانش برایش می گویند که، هر جا که می رفتند، او همیشه  دستکول سپورتی خود را با خود می گرفت. اول محل خواب خود را مهیا می کرد و سپس در جستجوی محل برای تمرین میشد. فکر می کنم  این را از پدرم آموخته ام».  

در اپریل سال روان، عبدالمنان نورمحمدوف در شفاخانه ماخاچ قلعه بستری شد. او بعدا به ذات الریه مبتلا شد. از وی آزمایش کرونا گرفته شد، اما نتیجه آن اعلام نگردید. در تاریخ 13 ماه می، مشخص شد كه وی در بیمارستانی در مسكو در وضعیت وخیم قرار گرفته و به نظر می رسد که به کما رفته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала