آیا توپ جدید جنگی آمریکا قادر به بمباران مسکو است؟

© Photo / U.S. Army CCDC Army Research Laboratoryآیا توپ جدید جنگی آمریکا قادر به بمباران مسکو است؟
آیا توپ جدید جنگی آمریکا قادر به بمباران مسکو است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های آمریکایی از توپ جدید ارتش این کشور، که می تواند "مسکو را بمباران" کند، آگاهی پیدا نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Popular Mechanics ارتش آمریكا در حال آماده سازی برای شامل سازی یك توپ راهبردی فوق العاده دوربرد استراتژیك Long Range Cannon (SLRC) در تجهیزات ارتش است که "می تواند مسكو را گلوله باران" کند.

بر اساس گزارش این نشریه، ظهور SLRC می تواند یک کلاس از کشتی ها، شبیه کشتی های جنگی "مونتانا" را که در طول جنگ جهانی دوم هرگز ساخته نشدند، دوباره احیا کند.

امریکا: این نوع توپ های روسیه در جهان بی نظیر اند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا: این نوع توپ های روسیه در جهان بی نظیر اند

 مونتانا از دریای شمال، می تواند به اهدافی در غرب روسیه و حتی خود مسکو شلیک کند. همچنان استقرار مونتانا در اقیانوس هند می تواند بیشتر پاکستان ، افغانستان ، ایران ، یمن و سومالی را هدف قرار دهد.

روزنامه می نویسد نصب مونتانا  دراقیانوس آرام که در واقع نظر به موقعیت جاپان، امن است، "می تواند تمام کوریای شمالی و حتی پکن و شانگهای را پوشش دهد."

  توپ های SLRC برای نفوذ به سیستم های دافع هوای دشمن جهت پیشرفت بدون مانع نیروهای زمینی طراحی شده است. این پروژه در سال 2019 طرح شد. به گفته کارشناسان ، اهداف بالقوه توپ جدید دوربرد، تأسیساتی مستقر در روسیه یا چین هستند. این سلاح ها را می توان در پولند، کشورهای بالتیک یا کوریای جنوبی مستقر کرد.

 توپ های دوربردی که در گذشته توسط خطوط راه آهن و امروزه توسط کامیون های سنگین حمل می شوند، در عصر تسلیحات هسته ای رفته رفته از اعتبار افتادند.

 به گفته کارشناسان نظامی توپ های کوچکتر، پرتحرک تر و با سرعت شلیک بیشتر می توانند هدف را با حجم بیشتری از گلوله ها در مقایسه با توپ های بزرگ، کم تحرک و بسیار کند در شلیک مورد حمله قرار دهند و به اندازه کافی چابک بودند تا بتوانند از دست سلاح های هسته ای دشمن فرار کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала