Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو برای رئال بدشانسی می‌آورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در حالی که مارسلو را در ترکیب خود داشت، مقابل کادیز با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد تا اولین شکست خود را در لالیگا 2020/21 تجربه کند.

به گزارش اسپوتنیک، نکته‌ای منفی در مورد مارسلو وجود دارد و آن این است که از زمان بازگشت زیدان به رئال مادرید، این تیم در 8 بازی بازنده بوده است و در تمامی این 8 بازی مارسلو در ترکیب رئال مادرید فیکس بوده است.

مارسلو 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در کوپا دل ری و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال مادرید بدست آورده است اما اکنون اصلا شرایط جالبی را در تیم مادریدی تجربه نمی‌کند.

 مدافع برازیلی رئال مادرید، به دنبال باز پس‌گیری جایگاهش در این تیم برای فصل جدید است. این مدافع‌چپ کهنه‌کار برازیلی از ابتدای فصل 2019/20 جایگاه ثابت خود را در پست دفاع‌چپ رئال مادرید از دست داد و آن را به فرلاند مندی واگذار کرد.

اکنون مارسلو مجددا توسط زیدان در ترکیب رئال مادرید مقابل کادیز قرار گرفت که با شکست رئال مادرید و عملکرد ضعیف مارسلو همراه شد. این بازیکن از زمانی که زیدان مجددا به رئال مادرید برگشته، در 8 بازی که رئال مادرید بازنده بوده است، فیکس بوده. مسئله‌ای که نشان دهنده افت مارسلو و از دست دادن فرم سابقش است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала