Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم اینتر: حالا و همیشه می‌گویم که «مسی» بهترین بازیکن جهان است

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси после матча против "Наполи" в Испании
Игрок ФК Барселона Лионель Месси после матча против Наполи в Испании  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هم‌تیمی لیونل مسی در تیم ملی آرجنتتین معتقد است درک ابر ستاره بارسلونا از فوتبال با بقیه متفاوت است.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز، ستاره آرجنتینی باشگاه اینتر در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در مورد لیونل مسی و خاویر زانتی صحبت کرده است.

خاوی مارتینز هافبک دفاعی اسپانیایی بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارتینز؛ آقای سوپر جام اروپا

ستاره جوان اینتر در خصوص هم‌تیمی و کاپیتان خود در تیم ملی آرجنتین گفت:«من لئو را پیش از اینکه با او در تیم ملی هم‌تیمی شوم، می‌شناسم. این موضوع را در گذشته‌ هم گفته‌ام؛ حالا و در آینده نیز می‌گویم که مسی بهترین بازیکن جهان است. آرجنتینی بودن ما یک افتخار است. ما همیشه تلاش می‌کنیم از لئو فوتبال را یاد بگیریم.»

مارتینز در ادامه اظهار داشت:«برای من، مسی در سطح دیگری فوتبال بازی می‌کند. او بازی را به شیوه دیگری درک می‌کند و همیشه از همه یک قدم جلوتر است. مسی تنها نماد آرژانتینی‌ها نیست بلکه او یک جایگاه عالی در فوتبال دارد و می‌تواند الگویی برای همه باشد.»

مهاجم 23 ساله نراتزوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد «خاویر زانتی» اسطوره باشگاه اینتر نیز اظهار داشت:«زانتی یک فرد بسیار مهم در اینتر است. او تجربیات خود را در اختیار همه بازیکنان می‌گذارد. وقتی برای اولین بار که به ایتالیا آمدم، هر وقت که به کمک احتیاج داشتم او به من کمک می‌کرد. حضور او برای من بسیار مهم و کمک‌کننده است و به همین دلیل همیشه قدردان او هستم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала