Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من وینگر نیستم، لطفا بی‌احترامی نکنید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانس فوتبال نام ساموئل اتوئو را بین وینگرهای برتر تاریخ قرار داد و باعث ناراحتی ستاره کامرونی سابق بارسا و اینتر شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتخاب تیم رؤیایی توسط نشریه «فرانس‌فوتبال» حواشی خاصی داشته که آخرین آن‌ها برمی‌گردد که تعجب ساموئل اتوئو از قرار گرفتنش در بین بازیکنان پست وینگر راست.

Нападающий Барселоны Лионель Месси, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
10 نامزد بهترین مهاجم راست و نوک تاریخ فوتبال جهان معرفی شدند + عکس

اتوئو که در بارسلونا و اینترمیلان در نوک پیکان حمله دوران درخشانی داشت در این باره در توییتر نوشت:«متشکرم، ولی من یک یا دو فصل در سمت راست بازی کردم (در حالی که 25 سال از عمر فوتبالی‌ام به عنوان مهاجم مرکزی گذشت). این یعنی بی احترامی، فرانس فوتبال. مهم نیست.»

شریه فرانس فوتبال مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد تیم رویایی تاریخ فوتبال را انتخاب و معرفی کند. این نشریه برگزارکننده مراسم معروف توپ طلا است و در نتیجه این برنامه به تیم رویاییِ توپ طلا موسوم شده است. فرانس فوتبال در فواصل زمانی فهرست ده نفره ای از نامزدهای هر پست اعلام می‌کند تا در نهایت یکی از آنها برای ورود به تیم رویایی انتخاب شود.

اتوئو در باشگاه هایی مثل اینتر، بارسلونا و چلسی درخشیده و در تیم ملی کشورش کامرون هم بهترین گلزن تاریخ کشور است. او بخش عمده دوران فوتبالش را به عنوان مهاجم شماره 9 بازی کرده و بیشتر موفقیت‌هایش در این نقش بدست آمده و به همین علت است که از قرار گرفتن نامش در فهرست وینگرها عصبانی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала