ترامپ باز هم خود را سوپرمن خواند

© REUTERS / Tom BrennerПрезидент США Дональд Трамп снимает маску
Президент США Дональд Трамп снимает маску  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده بار دیگر ادعای قبلی خود مبنی بر اینکه پس از بهبودی از ویروس کرونا خود را "سوپرمن" احساس می‌کند تکرار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صحبت با روزنامه نگاران گفت پس از دریافت کوکتل جدید آنتی بادی های  ریجنرون پلیکلونا که پزشکان به وی برای درمان کرونا تجویز کردند، او احساس می‌کند که اکنون "سوپرمن" شده است.

ترامپ در سخنرانی خود در آریزونا گفت: "من Regeneron را که شش ماه پیش کسی در مورد آن چیزی نشنیده بود مصرف کردم. صبح روز بعد از خواب بیدار شدم و احساس کردم مثل یک سوپرمن هستم".

کلیسائی عیسوی - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ خود را با حضرت عیسی مقایسه کرد

ترامپ افزود، پس از مصرف این دارو خیلی سریع بهبود یافت و به پزشکان گفت خود را سوپرمن احساس می‌کند.

در این سخنرانی، ترامپ به آمریکایی ها قول داد که به زودترین فرصت واکسن کرونا را در اختیار شان قرار خواهد داد. وی تکرار کرد که اکنون از ویروس کرونا مصون شده است. ترامپ همچنین اظهار داشت که این اپیدمی حتی بدون واکسن "به خودی خود از بین خواهد رفت" و این امر در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده است  که پیش ازاین از سوی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

گفتنی است که اوایل اکتبر جاری خبر ابتلای رئیس جمهور ایالات متحده منتشر شد و او پس از گذراندن مدت سه روز در بلیمارستان اعلام کرد که بهبودی خود را دوباره دریافت نموده و به کاخ سفید بر می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала