ترامپ ویروس شناس ارشد آمریکا را "احمق" خواند

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ ویروس شناس ارشد آمریکا را "احمق" خواند
ترامپ ویروس شناس ارشد آمریکا را احمق خواند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اظهارات توهین آمیزی را علیه کارشناس ارشد و برجسته بیماری‌های عفونی این کشور بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا، دکترآنتونیو فائوچی، متخصص ارشد بیماری های عفونی آمریكا را در میان "احمق" های شامل ساخت كه اطلاعات نادرستی در مورد بیماری همه گیر ویروس كرونا منتشر می‌کنند. به گفته رئیس جمهور، آمریکایی ها از اخبار اپیدمی کرونا و همه این "احمق ها" خسته شده اند.

Президент США Дональд Трамп снимает маску  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ باز هم خود را سوپرمن خواند

 رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی که با کمپین انتخاباتی خود با حضور رسانه ها داشت، گفت: مردم دیگر از صحبت کردن درباره ویروس کرونا خسته شده اند.مردم می گویند ما را به حال خود رها کنید. آنها خسته شده اند. مردم از گوش دادن به فائوچی و همه این آدم های احمق خسته شده اند.

رئیس جمهور آمریکا با تمسخر گفت: فائوچی 50  سال است که در پست خود است. اگر به او گوش می دادیم اکنون باید 700-800 هزار نفر می مردند.

فائوچی 79 ساله رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا است. اخیرا کمپین دونالد ترامپ ویدئویی از او را درباره حمایت از رئیس جمهور منتشر کرد که فائوچی آن را رد کرد و گفت: من 5 دهه است که در حال خدمت در زمینه پزشکی هستم. هیچ وقت حمایت خود را به صورت علنی از هیچ نامزدی اعلام نکرده ام.

فائوچی بارها با ترامپ به خاطر ویروس کرونا درگیری لفظی پیدا کرده است. این پزشک سرشناس می خواهد ویروس کرونا بسیار جدی گرفته شود اما ترامپ چنین نظری ندارد و براین باور است که او بزرگ نمایی می کنند.

آمریکا بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان به ویروس کرونا را در جهان دارد. تاکنون در این کشور219 هزار نفر به خاطر کرونا جان خود را از دست داده اند اما ترامپ همچنان اصرار دارد که نباید این ویروس جدی گرفته شود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала