Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه سرمربی سابق پی‌اس‌جی به امباپه: بخاطر رئال، پاریس را ترک نکن

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری سرمربی سابق پاریسن‌جرمن و فعلی ویارئال، از کلیان امباپه خواست تا پاریس را بخاطر رئال مادرید ترک نکند.

به گزارش اسپوتنیک، به هیچ‌کسی علاقۀ رئال مادرید به کلیان امباپه و تمایل این بازیکن به حضور در مادرید پوشیده نیست و کهکشانی‌ها تلاش دارند تا در تابستان آینده این بازیکن را به خدمت بگیرند.

Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان
امباپه با پی‌اس‌جی تمدید نمی‌کند؛ رقابت غول‌های اروپایی بر سر ستاره 200 میلیونی

از سویی هم امباپه که تا پایان سال 2022، با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد، تا حالا برای تمدید وارد مذاکره نشده و با این کار می‌خواهد بر مدیران پی‌اس‌جی فشار وارد کند تا آن‌ها مجوز جدایی‌اش را صادر کنند.

اونای امری سرمربی سابق پی‌اس‌جی که یک فصل با امباپه همکاری داشته است، از این بازیکن فرانسوی می‌خواهد که بخاطر رئال مادرید، پاریس را ترک نکند.

امری که در حال حاضر هدایت ویارئال را به عهده دارد، در این مورد به مارکا گفت:" وقتی من در پاریس بودم، امباپه به طور جدی به فکر رفتن به رئال مادرید بود و آن‌جا را بسیار دوست دارد، او از بازی در مادرید بسیار هیجان زده بود. من نمی‌خواستم او برود و با او و پدرش گفت‌و گو کردم تا او را متقاعد کنم که باید بماند، ترک پی‌اس‌جی کار آسانی نیست. او نباید بخاطر رئال، پاریس را ترک کند زیرا آینده باشگاه به او تعلق دارد".

این در حالی‌ست که دیگر باشگاه‌های اروپایی نیز برای جذب این مهاجم 200 میلیون در حال آمادگی اند و می‌خواهند با رئال مادرید در این راه رقابت‌ کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала