Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ده هزار تماس به شماره ریچارلیسون به دلیل اشتباه فاحش نیمار + عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور به اشتباه شماره تماس ریچارلیسون را در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد و همین موضوع سبب شد، مهاجم برازیلی اورتون 10 هزار پیام و تماس دریافت کند.

به گزارش اسپوتنیک، آغاز هفته در لیگ انگلیس، دربی جنجالی مرسی ساید برگزار و با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید. در آن دیدار ریچارلیسون مهاجم برازیلی اورتون بخاطر خطای بسیار خطرناکش به روی تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول، از زمین بازی با دریافت کارت سرخ اخراج شد.

نیمار جونیور هم‌تیمی ریچارلیسون که رابطه خوبی با این بازیکن دارد، بخاطر حواشی این بازی به مهاجم اورتون تماس گرفت و جریان مکالمه شان را به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش کرد.

مهاجم پی‌اس‌جی در جریان تماس، گوشی خود را که در آن شماره ریچارلیسون معلوم می‌شد، به سمت ببینده‌های چرخاند و با این کارش شماره هم‌تیمی خود را ناخواسته همگانی کرد.

ریچارلیسون وقتی متوجه اشتباه نیمار شد، از او خواست تا هر چه سریع گوشی‌اش را برگرداند و به هواداران نیز هشدار داد تا به او تماس نگیرند، در غیر آن بلاک می‌شوند.

اما به نظر می‌رسد که هیچ‌کس تهدید این مهاجم برازیلی را جدی نگرفته، زیرا او در توییترش امروز نوشت که بخاطر نیمار 10 هزار تماس و پیام دریافت کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала