دیدار اشرف غنی با معاون نخست وزیر ازبیکستان

© facebook Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.دیدار اشرف غنی با معاون نخست وزیر ازبیکستان
دیدار اشرف غنی با معاون نخست وزیر ازبیکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز با معاون نخست وزیز ازبیکستان دیدار و بر گسترش پیوندهای اقتصادی، بازرگانی و همکاری های فرهنگی بحث و تبادل دیدگاه کردند. 

 دستور رئیس جمهور غنی: در برابر جرایم به گونه جدی اقدام شود - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور غنی: طالبان باید فرصت برای صلح را ضایع نسازند
به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان، پیش از ظهر امروز با سردار اوکتامو ویچ عمرزاکوف معاون نخست وزیر ازبیکستان در ارگ دیدار نمود.
ارگ ریاست جمهوری افزوده است، که در این دیدار، معاون نخست وزیر ازبیکستان، ضمن تقدیم سلام ها و تمنیات نیک رئیس جمهور ازبیکستان، روز ملی ازبیکی را به رئیس جمهور غنی تبریک گفت و افزود، که کشورش از روند صلح و برنامه های حکومت افغانستان، پشتیبانی همه جانبه می نماید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که هر دوجانب در پیوند به گسترش هرچه بیشتر مناسبات اقتصادی، بازرگانی و همکاری های فرهنگی میان افغانستان و ازبیکستان، بحث و تبادل نظر کردند.
بر پایه این گزارش، اشرف غنی از معاون نخست وزیر ازبیکستان خواست که سلام های وی و مردم افغانستان را به رئیس جمهور میرضیایف و مردم اوزبیکستان برساند.

یادآوری می کنیم، که امروز در افغانستان به عنوان روز زبان ازبیکی نام گذاری شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала