Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت یونایتد و پی‌اس‌جی برای جذب اریکسن؛ اینتر اما خواهان حفظ هافبک دنمارکی

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های منچستریونایتد و پاری‌سن‌جرمن تلاش دارند تا هافبک دنمارکی اینتر را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتینک، هافبک 28 ساله و دانمارکی باشگاه اینتر در جنوری سال گذشته از تاتنهام به این تیم پیوست و پس از شروعی بسیار خوبی که در این تیم داشت، به مرور جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داد.

اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
اریکسن و تلاش برای کسب جایگاه در اینتر

کریستین اریکسن در اینتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است و اخیرا در مصاحبه های خود از این موضوع گلایه کرده بود. پاری‌سن‌جرمن و دورتموند به جذب قرضی این هافبک دانمارکی علاقه نشان داده اند و حتی در تابستان گذشته، صحبت از انتقال اریکسن به دورتموند مطرح شده بود اما سران اینتر خواهان جدایی قرضی این هافبک 28 ساله نیستند.

اریکسن اخیراً در مصاحبه‌ای صراحتا اعلام کرد که نمی‌خواهد نیمکت‌نشینی هایش ادامه دار باشد. از طرفی به نظر می رسد که کونته نیز تمایل زیادی به استفاده از او نشان می دهد. حالا و در همین رابطه برخی منابع مدعی شده اند که دو باشگاه منچستریونایتد و پاری‌سن‌جرمن در نقل و انتقالات جنوری برای به خدمت گرفتن اریکسن از اینتر اقدام خواهند کرد.

از طرفی باشگاه ایتالیایی نیز امیدوار است که با 20 میلیون یورو یعنی دقیقا همان مبلغی که برای جذب اریکسن خرج کرده بود، او را به فروش برساند. اریکسن تا سال 2024 با اینتر قرارداد دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала