فخر فروشی ترامپ از نوسازی سلاح‌های هسته‌ای آمریکا

© AP Photo / Evan VucciПрезидент США Дональд Трамп
Президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا درباره مدرن سازی سلاح های هسته ای ایالات متحده تا "سطح بی سابقه" صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ، در مورد مدرن سازی سلاح های هسته ای این کشور تا "سطح بی سابقه" صحبت کرد.

به گفته رئیس دولت، سایر کشورها حتی در تولید سلاح های هسته ای به سطح ایالات متحده هنوز نرسیده اند. وی خاطرنشان کرد که ایالات متحده 2.5 تریلیون دالر برای توسعه ارتش خود سرمایه گذاری کرده است و اکنون بهترین فناوری را در جهان دارد. ترامپ همچنین افزود روسیه و چین به ایالات متحده حسادت می کنند زیرا آنها چنین سلاح هایی ندارند.

ترامپ: آمریکا سلاح های دارد که روسیه و چین ندیده و نشنیده اند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: سلاح های داریم که روسیه و چین ندیده و نشنیده اند

پیش از این ترامپ وضعیت پیرامون مذاکرات با روسیه در مورد خلع سلاح هسته ای را بزرگترین مشکل بین المللی خوانده بود. به گفته رهبر آمریكا ، روسیه واقعاً می خواهد توافق نامه تسلیحات هسته ای را با آمریكا منعقد كند و به همین دلیل است كه هم اكنون دو كشور روی آن كار می كنند. وی اظهار داشت که این بزرگترین مشکل امروز جهان است.

 پیش از این روزنامه واشنگتن پست با استناد به گزیده‌ای از کتاب باب وودوارد، روزنامه‌نگار واشنگتن پست با عنوان "خشم"، اظهاراتی از دونالد ترامپ نقل قول کرده بود که در آن ترامپ از سیستم تسلیحات هسته‌ای سخن گفته که روسیه و چین هرگز حتی نام آن را نشنیده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала