Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی شیرین یوونتوس و شکست زنیت برابر قهرمان بلجیم + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نخستین شب از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در اوکراین به پیروزی خفیف رسید و زنیت برابر کلوب بروژ شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، که از آن پس از جام جهانی فوتبال به عنوان معتبرترین و مهم‌ترین رقابت‌ فوتبالی یاد می‌شود، ساعتی قبل رسماً آغاز شد که در نخستین شب از هفته نخست این رقابت‌ها در دور گروهی، دو دیدار زودتر از سایر دیدارها برگزار شد.

در یکی از این دیدارها و از گروه G، یوونتوس در نبود رونالدو که به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، در ورزشگاه المپیسکی مهمان دینامو کیف اوکراین بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

گُل‌های یوونتوس را در این دیدار آلوارو موراتا در دقایق 46 و 84 به ثمر رساند و درخشش بسیار خوبی در این دیدار داشت.

با این پیروزی یوونتوس در گروه G، موقتاً صدرنشین شد و بالاتر از بارسلونا قرار گرفت. همچنان دینامو کیف پایین‌تر از فرنس واروش در رده چهارم قرار گرفت.

در دیگر دیدار و از گروه  F، رقابت‌ها دو تیم زنیت و کلوب بروژ در ورزشگاه کرستوفسکی، به مصاف هم رفتند و نماینده روسیه در برابر قهرمان بلجیم با نتیجه 1-2 خورد.

برای کلوب بروژ در این دیدار امانوئل بانونچر در دقیقه 63 و 3+90 دو کتلار و برای زنیت اتان هوروات در دقیقه 74( گُل بخودی) گُلزنی کردند.

با این نتیجه موقتاً کلوب بروژ با 3 امتیاز موقتاً صدرنشین گروه F، شد و دورتموند و لاتزیو که تا حالا بازی انجام نداده اند، در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنان زنیت بدون امتیاز در رده چهارم جدول گروه خود قرار دارد.

این رقابت‌ها امشب ادامه پیدا خواهد کرد و تا 5 دقیقه دیگر 6 دیدار همزمان برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین آن یونایتد به مصاف پی‌اس‌جی می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала