Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی بارسا: شکایتی از مسی ندارم، او می‌تواند بهتر از این‌ها باشد

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا انتظار دارد که از کاپیتان تیمش در اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بهتری را در قیاس با بازی‌های قبلی‌اش در این فصل لالیگا ببیند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا کارش را در لیگ قهرمانان اروپا با نبرد مقابل فرنتس‌واروش آغاز خواهد کرد، در حالی که تیم تحت هدایت رونالد کومان هفته پیش در لالیگا اسپانیا با یک گل از ختافه باخت.

رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
حرف‌های عجیب کومان در مورد مسی در آستانۀ آغاز لیگ قهرمانان
کومان پیش از جدال با حریف مجارستانی گفت:«ما در تیم‌مان افرادی تازه‌وارد و جوان داریم که لحظات سختی پیش روی آنها قرار خواهد گرفت، اما ما نسبت به آینده خوش‌بین هستیم. برنامه‌مان هم این است که قدم به قدم و بازی به بازی به سمت هدف‌مان پیش برویم. در این مقطع از فصل این بهترین طرز تفکر ممکن است. بازی‌مان با حریف مجارستانی بازی سختی نیست، اما چون قصد نداریم در این بازی به کسی استراحت بدهیم تا او را برای بازی شنبه هفته آینده آماده نگه داریم.»
سرمربی پیشین تیم ملی هالند درباره کم‌گل بودن بازی‌های تیمش هم اظهار داشت:«در 4 بازی 8 گل زده‌ایم و فکر نمی‌کنم تیم دیگری در لیگ در چهار بازی‌اش این تعداد گل زده باشد. ضمن اینکه بازی‌های سختی هم داشته‌ایم. خیر، من نگران نیستم. ما به اندازه کافی در خط حمله‌مان کیفیت داریم که گلزنی کنیم.»

 کومان در پایان در مورد نبرد ال‌کلاسیکو هم گفت:«بردن بازی بعد از شکست همیشه مهم است و در لیگ قهرمانان مهمتر. در حال حاضر بازی فردا برای ما مهمترین بازی است. شاید روی سایر بازی‌های ما توجه بیشتری وجود داشته باشد، اما ما می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала