وزارت خارج روسیه: سازمان های دولتی روسیه هیچ کارکرد ویرانگر در انترنت ندارند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش روسیه به اتهام زنی امریکا به یورش سایبری
واکنش روسیه به اتهام زنی امریکا به یورش سایبری  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه به اتهام زنی ایالات متحده امریکا به یورش سایبری این کشور واکنش نشان داد.

روسیه: امریکا به جای اتهام زنی توجه به حقوق بشر در داخل امریکا کند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: امریکا به جای اتهام زنی توجه به حقوق بشر در داخل امریکا کند
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه به اتهام زنی امریکا درباره یورش سایبری نیروی ویژه روسیه واکنش نشان داد و نوشت، که اتهام زنی ایالات متحده امریکا به نیروهای ویژه روسیه در هنگام انتخابات این کشور یک کار عادی است و این کشور همیشه در هنگام انتخابات، روسیه را یورش های سایبری متهم می کند. 

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پیوند به اتهام های امریکا در برابر روسیه در یورش سایبری گفت، که سازمان های دولتی روسیه هیچ کارکرد ویرانگری در انترنت ندارند.

در این بیانیه آمده است: "ما این گونه گمانه زنی ها را در کل رد می کنیم. طوری که واشنگتن ارائه می دهد، سازمان های دولتی روسیه هیچ پیوندی با کارکردهای ویرانگری در انترنت ندارند".

این وزارتخانه تأکید کرده است، که موضع مسکو درباره ایجاد تعامل در امور سایبری بارها و بارها از جمله در بالاترین سطح ابراز شده است.

زاخارووا خاطرنشان کرد: "به طور ویژه این بیانیه در تاریخ 25 سپتامبر 2020 رئیس جمهور فدراسیون روسیه درباره یک برنامه جامع اقدامات برای بازگرداندن همکاری روسیه و امریکا در زمینه امنیت اطلاعات بین المللی تنظیم شده است".

نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه همچنین ابراز تأسف کرد، که با قضاوت سخنان مقام های عالی رتبه دولت ایالات متحده و رویکردهایی که در آنجا به اشتراک گذاشته می شود، چنین  برداشت می شود، که آنها آماده همکاری برای مبنای برابری و احترام نیستند.

پیش از این، وزارت دادگستری و اف بی آی ایالات متحده اتهام های در برابر شش هکر روس مطرح کردند، که ایالات متحده آنها را نیز به همکاری با اداره اصلی ستاد کل نیروهای مسلح روسیه متهم می کند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز در انتخابات گذشته امریکا، این کشور روسیه را به دخالت در انتخابات این کشور متهم کرده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала