Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی – منچستریونایتد؛ پذیرایی پاریسی‌ها از شیاطین سرخ با انگیزه انتقام     

© AFP 2023 / GEOFFROY VAN DER HASSELTPSJ klubunun bayrağı
PSJ klubunun bayrağı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پی‌اس‌جی در اولین گام لیگ قهرمانان اروپای فصل جدید هم می‌خواهند تلخی باخت در فینال را فراموش کنند هم از منچستریونایتد انتقام حذف دو فصل پیش را بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 11:30 حساس‌ترین دیدار گروه H لیگ قهرمانان اروپا و بزرگترین نبرد امشب در پارک‌دوپرنس برگزار خواهد شد، جایی که پاری‌سن‌‌جرمن فینالیست فصل قبل میزبان منچستریونایتد قهرمان 3 دوره این تورنمنت خواهد بود.

اری‌سن‌جرمن؛ فصل قهرمانی

توماس توخل تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان اروپا بالا آورد اما آخرین گام کم آوردند. هنوز هم رؤیای ناصر الخلیفی که قهرمانی اروپایی بوده، محقق نشده. با این حال به توخل اطمینان کردند و یک فصل دیگر هم به او فرصت می‌دهند تا در لیگ قهرمانان تیمش را به جام برساند. پی‌اس‌جی در گروه آسانی قرار نگرفته اما آنها از قدرت‌های برتر فوتبال اروپا هستند و نباید مشکلی بابت صعود داشته باشند. اولین گام و اولین رقیب بزرگ منچستریونایتد است. به نوعی نبرد امشب یک نبرد انتقامی هم خواهد بود. هواداران پاری‌سن‌ژرمن هنوز هم شب تلخی که از منچستریونایتد کام‌بک خوردند را فراموش نکرده‌اند.

منچستریونایتد؛ بازگشت چندباره اوله

دوران مربیگری اوله‌گنار سولشائر در منچستریونایتد هم دوران خیلی عجیبی بوده. هر وقت تیمش نتیجه‌ای ضعیف گرفت و رسانه‌ها به انتخاب جانشین برای او پرداختند، با نتایجی خوب جبران کرد و جایگاهش روی نیمکت شیاطین‌سرخ دوباره محکم شد. بعد از شکست سنگین و عجیب مقابل تاتنهام، نیوکاسل را هفته گذشته درهم کوبیدند تا با نتیجه‌ای خوب به استقبال لیگ قهرمانان اروپا بروند. منچستریونایتد سال‌هاست در اروپا آن صلابت لازم را ندارد و حتی قهرمانی در لیگ اروپا هم آن چیزی نبوده ک هواداران‌شان دوست داشته باشند. آخرین خاطره خوب‌شان همان شبی بود که پاری‌سن‌ژرمن را در یک‌هشتم نهایی حذف کردند. آیا این فصل یونایتد متفاوتی را در لیگ قهرمانان خواهیم دید؟

پاری‌سن‌جرمن با چند غایب به مصاف منچستری ها می رود. برنات، کرر، وراتی و پاردس به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند. در سمت مقابل، گرینوود و مگوایر غایبان کلیدی منچستریونایتد هستند و حضور ادینسون کاوانی در این دیدار در هاله ای از ابهام است.

این 2 تیم در لیگ قهرمان فصل 2018 - 2019 به مصاف یکدیگر رفتند که منچستریونایتد با انبوهی از بازیکنان مصدوم موفق شد مقابل پاری‌سن‌جرمن به پیروزی برسد و حریف قدرتمند خود را حذف کند. منچستریونایتد این فصل در لیگ برتر انگلیس شرایط جالبی را در خط دفاعی نداشته و تاکنون کلین شیتی را به ثبت نرسانده است. در طرف مقابل خط حمله سرحال پاری‌سن‌جرمن در 2 بازی اخیر، 10 گل را وارد دروازه حریفان کرده است.

ترکیب احتمالی پاری‌سن‌جرمن: ناواس، مارکینیوش، کیمپمبه، فلورنزی، باکر، هررا، دراکسلر، ادریسا گی، نیمار، امباپه و دی ماریا

ترکیب احتمالی منچستریونایتد: دخیا، لیندلوف، توانزبه، فان بیساکا، تلس، مک تومینی، پوگبا، ماتیچ، برونو فرناندز، مارسیال و رشفورد

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала