Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اول به رئال، بعد به یووه فکر می‌کنیم

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا روز شنبه به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. پس از آن در هفته‌ی دوم از لیگ قهرمانان اروپا یک بازی سخت مقابل یوونتوس خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ که در تابستان گذشته از یوونتوس به بارسلونا آمده بود، اکنون خیلی زود به ورزشگاهی که قبلا در آنجا بازی می‌کرده بازگشته و به مصاف هم‌تیمی های سابق خود خواهد رفت.

پیانیچ معتقد است که بارسلونا برای هفته‌ی سختی که پیش رو دارد آماده است. او همچنین از اینکه پیکه با اخراجی که مقابل فرانس واروش داشت، بازی مقابل یوونتوس را از دست می‌دهد اظهار ناراحتی کرد.

میرالم پیانیچ پس از پیروزی 5 بر 1 بارسلونا مقابل فرانس واروش در هفته اول از لیگ قهرمانان اروپا در گفتگو با وبسایت یوفا گفت:" حالا ما به الکلاسیکو ، بازی بعدی خود فکر می کنیم ، سپس نوبت به یوونتوس می رسد. این مهم و همچنین دشوار خواهد بود ، اما ما آماده هستیم."

پیانیچ درباره اخراج پیکه و محرومیتش از بازی بعدی یوونتوس نیز گفت:" به نظرم خیلی سختگیرانه بود ، این تنها خبر بد بود، اما ما باید آن را بپذیریم. با این حال ، ما از بازی راضی هستیم. مهم است که لیگ قهرمانان را به خوبی شروع کنیم ، این رقابتی است که ما واقعاً آن را دوست داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала