Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد پشت رکورد؛ مسی را آقای رکوردهای چمپیونس لیگ بنامیم؟

© REUTERS / Albert GeaИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время празднования гола
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время празднования гола  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با گل‌زنی در دیدار شب گذشته بارسا در مقابل فرانس‌واروش بهترین گل‌زن تاریخ لیگ قهرمانان در بین کاپیتان‌های این لیگ لقب گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در حال حاضر پس از کریستیانو رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست. مسی مدت هاست که دستش از قهرمانی در چمپیونزلیگ کوتاه مانده و بدون شک اصلی ترین هدفش در این فصل، قهرمانی با بارسلونا در این جام است. او با گلزنی مقابل فرانس واروش، رکورد دار بیشترین گل‌زده به عنوان کاپیتان یک تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد.

بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرانس واروش رفت و لیونل مسی گل اول آبی و اناری ها را در این بازی به ثمر رساند. مسی این گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در نیمه اول از بازیکن حریف یک پنالتی گرفت و در دقیقه 27 آن را به گل تبدیل کرد. لئو مسی با این گل به 28 گل به عنوان کاپیتان در لیگ قهرمانان اروپا رسید و رکورد دار کاپیتان های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

در حقیقت لیونل مسی کاپیتانی است که بیشترین گل را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از زمان بستن بازوبند به ثمر رسانده است. مسی از وقتی که بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفته، 28 گل در سی ال به ثمر رسانده است. او رائول را که 27 گل با بازوبند کاپیتانی به ثمر رسانده بود، پشت سر گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала