Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مُروارید سیاه خواننده می‌شود؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادسون آرانتس دونا سیمنتو " پله"
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پله که از نظر خیلی از کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن در تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، حالا می‌خواهد شروع به درخشش در بخشی دیگر کند.

به گزارش اسپوتنیک، ادسون آرانتس دونا سیمنتو پله، اسطوره فوتبال برازیل می‌خواهد برای بار اول شانسش را امتحان کند اما نه در شغلی در حیطه فوتبال، بلکه در زمینه خوانندگی.

پله 3 روز دیگر شمع تولد 80 سالگی‌اش را فوت خواهد اما همچنان انسانی فعال است. او در حال آماده کردن اولین آهنگ خود به نام Acredita No Véio به نام به پیرمرد گوش بده است که در کنار برنده جایزه گرمی رودریگو گابریلا ساخته می‌شود.

پله در زمین چمن افتخارات بی‌نظیری به دست آورده و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شناخته می‌شود اما روزهای زیادی از آخرین حضورش در زمین چمن می‌گذرد.

​ او حالا روی به خوانندگی آورده و گفته: "من کتاب‌های زیادی نوشته‌ام و گل های زیادی زده ام. پدر چند فرزند هستم و درختان زیادی کاشته‌ام اما تنها چیزی در زندگی‌ام کم داشتم موسیقی بوده است. نمی‌خواهم مردم بین پله فوتبالیست و پله موزیسین مقایسه‌ای داشته باشند. این یک بی‌عدالتی بزرگ است. استعداد در فوتبال یک هدیه از طرف خدا بوده اما موسیقی تنها برای تفریح است."

پله در ادامه افزود: "من آهنگ را به این دلیل ساختم که در زمان حضورم در سانتوس زمانی که شکست می‌خوردیم مربی شکست را به گردن بازیکنان می‌انداخت اما زمانی که برنده می‌شدیم همه چیز جادو بود! این آهنگ شوخی در این رابطه است زیرا جادو نمی‌تواند در بازی‌ها برنده باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала