Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

نخستین شلیک موشک از "سوپر کشتی" نیروی دریایی آمریکا + ویدئو

© Photo / Official U.S. Navy PageАмериканский корабль класса USS Zumwalt ВМС США
Американский корабль класса USS Zumwalt ВМС США - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخستین پرتاب موشک از بزرگ‌ترین کشتی جنگی Zumwalt آمریکا منتشر شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Drive اولین پرتاب موشک جنگی از کشتی کلاس "زوم والت" نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شد.

  نوار ویدیویی این پرتاب در کانال YouTube نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شده است.

بنا بر اعلام نیروی دریایی امریکا، ناوشکن کلاس زاموالت، رادار گریز بوده و با موشک ضد هوایی SM-۶ و موشکهای کروز دوربرد و موشکهای گوناگون ضد زیردریایی تجهیز شده است.

بر اساس گزارش    اولین شلیک زنده توسط یک موشک Standard Missile 2 انجام شد که با موفقیت به هدفی موشک ضد کشتی شبیه سازی شده، برخورد کرد. این شلیک از کشتی جنگی آمریکایی مستقر در سواحل کالیفرنیای جنوبی انجام شد.

 بنا بر اعلام نیروی دریایی امریکا، کشتی جنگی کلاس زاموالت، رادار گریز بوده و با موشک ضد هوایی  Standard Missile  از نوع 2 و 6 و همچنین موشکهای کروز دوربرد و موشکهای گوناگون ضد زیردریایی تجهیز شده است.

کشتی جنگی کلاس( زاموالت (کلاسی از کشتی‌های جنگی آمریکاییست که اولین فروند آن در سال 2015 به خدمت نیروی دریایی آمریکا درآمد. این کشتی بزرگترین و سنگین‌ترین ناوشکن تاریخ و نخستین کشتی است که کاملاً بر اساس اصول پنهان‌کاری طراحی شده‌است. این کلاس از کشتی ها و اولین فروند آن به یاد دریابد المو زاموالت فرمانده سابق نیروی دریایی آمریکا نامگذاری شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала