Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از کولچستر تا پاریس؛ چه گردش بزرگی برای توانزبه

© AFP 2023 / Joe KlamarЦентральный полузащитник "Манчестер Юнайтед" Скотт Мактоминей
Центральный полузащитник Манчестер Юнайтед Скотт Мактоминей - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد از عملکرد درخشان توانزبه در بازی دیشب به حیرت افتاد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اوله گونار سولسشایر سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی 2-1 دیشب مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا عمل‌کرد اکسل توانزبه مدافع میانی میزبان را به گونه ویژخ تمجید کرد.

سولسشایر مدت‌هاست که به توانزبه اعتقاد عالی دارد و در ابتدای فصل گذشته او را به عنوان اولین مدافع میانی جایگزین نصب کرد. اما نبردهای مداوم با آمادگی جسمانی و مصدومیت شانس او ​​را از بین برد.

قبل از رویارویی با نیروی بزرگ 400 میلیون یورویی در پایتخت فرانسه آخرین حضور توانزبه در جام کارابائو در دسامبر گذشته مقابل تیم کولچستر از لیگ دو بود.

این بازیکن 22 ساله به دلیل احتمال مهار کیلیان امباپه و نیمار تحت تأثیر قرار نگرفت. او کیفیت و خونسردی خود را در یک لحظه خاص که امباپه قصد داشت او را با سرعت ادامه دهد نشان داد تا فقط توانزبه توپ را بدون خطا بدست آورد و ستاره فرانسوی را به پرواز در آورد.

پس از آن سولسشایر در صحبت با سایت من‌یونایتد گفت: "دیدن آکسل مانند آنچه او انجام داده خوش آیند است، من فکر می‌کنم آخرین بازی او شاید کولچستر بود، این یک عملکرد باورنکردنی توسط وی است. او فقط چند هفته تمرین دیده و کاملاً در آن جا حضور دارد. آکسل یک مدافع فوق العاده و یک رهبر عالی است. او از طریق آکادمی آمده و ما سال‌ها می‌دانیم که او یک بازیکن برتر برای ما خواهد بود و شخصیت و نگرشی را که یک بازیکن منچستریونایتد باید داشته باشد، او دارد."

سولسشایر افزود: "گاهی اوقات با امباپه وارد یک مسابقه پا خواهید شد و باید با او بدوید و ما از ویژگی‌های آکسل آگاه هستیم او یک مدافع برجسته است."

اما فقط توآنزبه نبود كه در پاریس همه را شگفت زده کرد، جایی كه یونایتد با نتیجه 3-1 پیروز شد تا بازگشت تاریخی دو پا را در مارچ 2019 انجام دهد. اولین نماینده الكس تلس مهلت انتقال خود در روز ورود از پورتو را با نمایش قوی در جناح چپ توجیه كرد. در حالی که اسکات مک تومینای و فرد که هر دو در آخرین دیدار یونایتد در پارک دو پرنس بسیار خوب بازی کردند، هم عالی بودند.

دیوید دخیا، آرون وان-بیساکا و مارکوس راشفورد نیز ایستادند تا در آنچه که سولسشایر پس از شروع دشوار این فصل امیدوار باشد.

وی گفت: "این پسران می‌توانند بازی كنند. آنها از این كار لذت بردند. نگرش، میزان كار... شما می‌دانید روحیه تیم از زمانی كه آنها از زمان بازی‌های ملی برگشته‌اند فوق العاده بوده‌اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала