Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم مهم بارسلونا برای آینده فاتی

© AFP 2023 / LLUIS GENEПолузащитник "Барселоны" Ансу Фати
Полузащитник Барселоны Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنسو فاتی پس از ورود کومان به ستاره جدید بلوگرانا بدل شده و حالا در مورد آینده او گفتگوی‌هایی در جریان است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آنسو فاتی تنها با 17 سال سن ستاره جدید باشگاه بارسلونا است. و در حالی که آینده او در مرکز بحث و گفتگو قرار دارد باشگاه کاتالان نسبت به جدایی او آرامش خواهد داشت.

از ابتدای فصل آنسو فاتی هرگز تحت تأثیر قرار نگرفته و علی‌رغم 17 سال، حضور وی شکاف بارسلونا در کنار لیونل مسی بسیار مهم است. این سه شنبه او مقابل فرانس واروش در لیگ قهرمانان دوباره گلزنی کرد. استعدادی که بدیهی است رونالد کومان به آن اعتماد می‌کند اما حسادت خاصی را نیز بر می‌انگیزد.

در طی پنجره نقل و انتقالات صحبت از پیشنهاد حداکثر 150 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای وکیل او خورخه مندس شده بود، پیشنهادی که توسط بارسا رد شده و لزوماً ترس از آینده آنسو فاتی ندارد.

 

بارسا زمان دارد ...

این سه‌شنبه پس از بازی در لیگ قهرمانان اروپا باشگاه بارسلونا 4 مورد تمدید با تراشتگن، لنگله، پیکه و دی یونگ را اعلام کرد. در مورد آنسو فاتی که می‌تواند برای عملکردش پاداش بگیرد، چه می‌کند؟ طبق اطلاعات موندو دپورتیوو، بارسا معتقد است که وقت آن را دارد که به پرونده رسیدگی کند. در واقع این بازیکن 17 ساله در حال حاضر تا سال 2022 با باشگاه کاتالان در ارتباط است و همچنین دو سال اختیاری دارد. بنابراین بلوگرانا فکر می‌کند که باید تا سال 2024 مجدداً در مورد قرارداد آنسو فاتی به توافق برسد و فقط پرداخت بند آزادی وی که 400 میلیون یورو تعیین شده منجر به انتقال خواهد شد. بنابراین زمان در این پرونده فاتی پرفشار نخواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала