Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: " در سطح که باید می‌بودیم کاملا نبودیم"

© REUTERS / Charles PlatiauCoupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain
Coupe de France Final - Stade Rennes v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در مورد شکست تلخ تیم‌اش برابر منچستریونایتد صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست 2-1 تیم‌اش در لیگ قهرمانان برابر منچستریونایتد بازیکنان‌اش در این تیم را انتقاد کرد و عملکرد آنها در بازی دیشب را "بدترین" در دو سال حضورش در این باشگاه توصیف کرد.

مارکوس راشفورد در اواخر بازی دیشب در آخرین لحظات بازی گل‌زنی کرد تا سبب پیروزی تیم‌اش شود و در زمین حریف کسب برتری نماید زیرا پاریسی‌ هنوز هم تحت شعاع بازی فینال فصل گذشته است.

نیمار و کیلیان امباپه شب گذشته خوب نبودند و با باخت شروع کردن در گروه H نبرد سختی را برای تیم توخل برای صعود در لیگ قهرمانان رقم زد.

توخل پس از باخت 2-1 به beIN SPORTS گفت: "در نیمه اول ما در زمین راحت نبودیم.

این سطح ما نبود. نمی‌دانم چرا، اما فقط می‌توانم بگویم که در حرکت توپ، مالکیت، ضد حمله و دوئل‌ها از توانایی سطح ما بود. با اختلاف زیاد یکی از بدترین بازی‌ها، یکی از بدترین نیمه‌های اول ما بود."

توخل افزود: "خبر خوب این بود که نمی‌تواند بدتر باشد. خوب ما یک بر صفر عقب بودیم، در نیمه دوم بازی بهتر شدیم و ما مجبور بدیم قدم برداریم کاملاً واضح بود. ما سعی کردیم برخی تغییرات تاکتیکی را به دلیل مصدومیت ادریسا انجام دهیم، ما سعی کردیم یک پسر تهاجمی دیگر را به ارمغان بیاوریم. این یک خطر بود که در پایان نیز برای آن پرداخت کردیم، امروز این‌گونه بود. از ابتدا تا انتها احساس می‌شد که ما هرگز در بالاترین سطح خود نیستیم و واقعاً در مسابقات در سطح که باید می‌بودیم کاملا نبودیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала