Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ آرتتا - اوزیل پایانی ندارد؛ نام او از لیگ برتر حذف شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی آرسنال نام مسوت اوزیل را رسما از فهرست لیگ برتری آرسنال حذف نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا فهرست تیم اصلی خود را در لیگ برتر معرفی کرد اما در آن جایی برای مسوت اوزیل بازیکن سابق رئال مادرید و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس وجود ندارد.

به نظر می‌رسد کار آرسنال و مسوت اوزیل پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب 25 نفره میکل آرتتا در لیگ برتر به پایان رسیده است.

این بازیکن 32 ساله از زمان بازی در لیگ برتر مقابل وستهام در 7 مارچ برای توپچی‌ها، تا کنون هیچ بازی انجام نداده است. در حالی‌که در جریان همین ماه از لیست لیگ اروپایی آرسنال نیز کنار گذاشته شد.

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اوزیل که قراردادش در پایان فصل ختم می‌شود، باید تا جنوری صبر کند و راهی برای خروج از باشگاه پیدا کند.

اوزیل در دو فصل اول حضور در ورزشگاه امارات، قبل از لذت بردن از یک ستاره زیبا 16-2015 به سرعت رفت. وی در این مدت 19 پاس گل داده و 28 "فُرصت بزرگ" در 35 بازی لیگ برتر ایجاد کرده که پیشرفت‌های چشمگیر بازگشت‌های قبلی خود را بهبود بخشیده است.

او از آن زمان نتوانسته این استانداردها را برآورده کند. در 17-2016 و 18-2017 به 9 پاس منجر شده و سپس 8 پاس گل داده است. شانس‌های بزرگ او در همین شرایط به 9 و سپس 13 کاهش یافت.

فُرم اوزیل طی دو فصل گذشته افت کرد، او در اوایل سال 2018 قرارداد جدیدی امضا کرد که طبق گزارشات هفته‌ای 350 هزار پوند ارزش دارد و از آن زمان فرم او به طرز چشمگیری افت کرده است. دو پاس منجر به گل در 24 بازی لیگ برتر در فصل 19-2018 تنها دو بار در دوره گذشته دنبال شد زمانی که او 18 مسابقه را در لیگ برتر انجام داد.

وی این ماه پس از پیشنهاد برای پرداخت هزینه حقوق توپچی‌ها برای حفظ قرارداد دیرینه در آرسنال، خبرساز شد.

گزارش شده بود كه جری كوی كه به مدت 27 سال با لباس معروف دایناسور سبز وظایف روز مسابقه و رویدادها را انجام می‌داد به عنوان بخشی از اقدامات كاهش هزینه‌های توپچی‌ها از كار برکنار شد.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس که در این فصل تاکنون در ترکیب توپچی‌ها حضور نداشته نیز از ترکیب آرتتا کنار گذاشته شده است.

آرسنال پیش از میزبانی لستر سیتی در لیگ برتر روز یکشنبه در لیگ اروپا به مصاف راپید وین می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала