Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدت ها پیش میخواستم به بایرن مونیخ برگردم، رونالدو از نگاه آمار از لوا برتر است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo
Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داگلاس کاستا وینگر برزیلی یوونتوس که به صورت قرضی دوباره به بایرن مونیخ پیوسته است، در گفتگو با یک رسانه آلمانی میگوید خیلی وقت است که به دنبال بازگشت به این تیم آلمانی است.

به گزارش اسپوتنیک، داگلاس کاستا که به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله در اختیار بایرن مونیخ قرار گرفته است در گفتگو با روزنامه بیلد اسپورت آلمان میگوید مدت ها در تلاش است تا زمینه بازگشتش به بایرن مونیخ فراهم شود. او همچنین در این گفتگو تاکید کرده که میان رونالدو و لواندوفسکی دو مهاجمی که با آنان کار کرده، تفاوت های زیادی وجود دارد.

داگلاس کوستا به اسپورت بیلد گفت: "مدت ها پیش می خواستم به بایرن مونیخ برگردم، چون اینجا خیلی خوشحالم."

وی گفت: "من همیشه با هم تیمی های سابقم در ارتباط بوده ام، مانوئل نویر، بواتنگ، توماس مولر، جوشوا کیممیچ، هیچ وقت ارتباطم را با آنها را قطع نکردم."

"من قبل از پیوستن به یوونتوس پیشنهادهای دیگری داشتم. این باشگاه برتر است ، یکی از بهترین های اروپا. من می خواستم با یووه قهرمان لیگ قهرمانان شوم.

"من شانس و امتیاز بازی با قهرمانان بزرگ را داشتم که میخواهم به نیمار در تیم ملی و رونالدو در یوونتوس اشاره کنم

"حالا من با رابرت [لواندوفسکی] بازی می کنم. بهترین در اروپا. اگر فقط به اعداد نگاه کنید به نظر می رسد کریستیانو در سطح بالاتری قرار دارد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала