ایران اتهام دخالت در انتخابات امریکا را رد کرد

© Flickr / Ashitaka Sanایران اتهام دخالت در انتخابات امریکا را رد کرد
ایران اتهام دخالت در انتخابات امریکا را رد کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد با رد اتهام دخالت در انتخابات امریکا، گفت که برخلاف امریکا، ایران در انتخابات کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علیرضا میریوسفی شامگاه چهارشنبه در پاسخ به ادعای جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی دولت ترامپ که ایران و روسیه را به تلاش برای دخالت در انتخابات امریکا متهم کرد، این مطلب را در صفحه توییتری خود منتشر ساخت.

وی افزود: جهان شاهد تلاش‌های عمومی ناامیدانه امریکا برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات خود در بالاترین سطح است. این اتهامات چیزی جز سناریوی دیگری برای تضعیف اعتماد رای دهندگان به امنیت انتخابات ایالات متحده امریکا نبوده و واهی است.

رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: ایران هیچ علاقه‎ای به دخالت در انتخابات امریکا و هیچ ترجیحی برای نتیجه آن ندارد. امریکا می‌بایست به اتهامات بدخواهانه و خطرناک خود علیه ایران پایان دهد.

این نخستین باری نیست که امریکایی‌ها کشورهای دیگر را به دخالت در انتخابات خود متهم می‌کنند در حالیکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا بارها مدعی تقلب در انتخابات این کشور شده و کوشیده است سلامت آن را در صورت باخت خود زیر سوال ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала