Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصادم دو بازیکن بارسا در برابر دروازه ورودی کمپ تمرینی

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو بازیکن جدید بارسلونا، امروز در برابر دروازه ورودی باشگاه، با هم تصادم جزئی کردند که در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شام شنبه آینده در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید است و رونالد کومان شاگردانش را برای این دیدار حساس آماده می‌سازد.

تمرینات این باشگاه امروز نیز برگزار شد و دو بازیکن جدید این باشگاه هنگام ورود به کمپ تمرینی حادثه جزئی کردند که به خیر و عافیت گذشت.

سرجینیو دِست و میرالم پیانیچ ساعت 09:45 صبح برای تمرین به باشگاه حاضر شدند و هر دو بازیکن در یک زمان به دروازه ورودی باشگاه رسیدند.

پیانیچ می‌خواست تا موترش را پارک کند و متوجه نشد که موتر دِست در عقب موتر او ایستاده است و وقت عقب رفت با موتر مدافع آمریکایی برخورد کرد.

در این برخورد به کسی آسیب نرسید اما هر دو بازیکن به شدت ترسیده بودند که پس از دلداری سایر هم‌تیمی‌های شان با وضعیت بهتر تمرین را آغاز کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала