Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پس از شکست غیرمنتظره: من مقصر هستم اما توان تغییر این وضعیت را دارم

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شکست غیرمنتظره تیمش در مقابل شاختار دونتسک صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شاختار دونتسک شد. زیدان در مورد این شکست گفت:«شروع بدی در این بازی داشتیم. نیمه اول خیلی بد بود. به نظرم بازیکنان مقصر نبودند چرا که درون زمین می دویدند اما آن طور که می خواستم، نبودند و وقتی که تیم مطابق دلخواه مربی نباشد، او مقصر است.»

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کامبک بی فرجام‌ شاگردان زیدان، پایتخت نشینان پر مدعا باز‌ هم اروپا را با شکست آغاز کردند
سرمربی کهکشانی‌ها در ادامه گفت:«در نیمه دوم واکنش نشان دادیم چرا که لیاقت این اختلاف گل را نداشتیم. چنین شرایطی برای تیمی نظیر رئال مادرید ناراحت کننده است. من مقصر هستم و وظیفه ام این است که راهکاری پیدا کنم تا این اتفاقات رخ ندهد. به تلاش ادامه می دهم و سعی می کنم که راهکار مناسبی پیدا کنیم. به نظرم اعتماد به نفس تیم کافی نبود و مطابق انتظار بازی نکردیم. در نیمه دوم بهتر شدیم اما نتوانستیم کار را به تساوی بکشانیم و شکست خوردیم.»
زیدان همچنان در این باره افزود:«تغییر در ترکیب اصلی به خاطر این بود که برخی از بازیکنان هرگز استراحت نمی کنند. هر سه روز یک بازی باید انجام دهیم. با این حال بهانه گیری نمی کنم. تصمیماتی هستند که من گرفتم و باید راهی را پیدا کنم تا بتوانیم دوباره قوی و پیروز شویم. برای این کار زمان کمی دارم. »
سرمربی تیم نخست شهر مادرید در مورد استفاده از سیستم چرخشی و ال کلاسیکوی پیش رو هم صحبت کرد:«برخی بازیکنان نمی توانند استراحت کنند اما بازیهای سختی پیش رو داریم. هر سه روز یک بازی داریم اما نمی توانیم بهانه ای داشته باشیم. باید با قدرت روی بازیهای بعدی و کسب پیروزی تلاش کنیم. سعی می کنیم که آماده باشیم. اختلاف تا بازی شنبه کم است و ببینیم چه خواهد شد

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала