Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت عجیب کاپیتان رئال دو روز مانده به ال‌کلاسیکو

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid kaptanı Sergio Ramos
Real Madrid kaptanı Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال حضور سرجیو راموس در دیدار برابر بارسلونا بسیار کمرنگ است زیرا این بازیکن امروز به تمرینات اضافه شد و دشوار است به آمادگی کامل برسد.

به گزارش اسپوتنیک، سرجیو راموس مدافع با تجربه رئال مادرید، در دیدار برابر کادیس که با نتیجه 0-1 به ضرر کهکشانی‌ها به پایان رسید، مصدوم و از زمین بازی خارج شد.

راموس - اسپوتنیک افغانستان
راموس نباشد رئال‌ می‌بازد؛ چهره غمگین و متعجب کاپیتان پس از شکست + عکس

این بازیکن از آن روز تا به امروز در تمرینات به صورت کامل حضور نیافته بود و نخستین دیدار تیمش برابر شاختار دونتسک اوکراین در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست داده بود.

هوادارن رئال مادرید که در دیدار برابر شاختار غیبت این بازیکن را حس و تاوان آن را پرداختند، امیدوار بودند که کاپیتان شان در ال‌کلاسیکو حضور داشته باشد، اما درصدی حضور این بازیکن ال‌کلاسیکو بسیار کمرنگ است.

راموس امروز پس از یک هفته غیبت، در تمرینات حاضر شد و با توپ و بدون توپ به تتمرینات انفرادی پرداخت.

اکنون برنامه این است که مدافع میانی روز جمعه، یک روز قبل از ال کلاسیکو، با بقیه اعضای تیم تمرین کند و در صورتی که در تمرینات فردا راموس به آمادگی صد درصدی برسد، احتمال می‌رود که در دیدار برابر بارسلونا به میدان برود.

زیدان اما قبل از این گفته بود که روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و همین موضوع سبب می‌شود که این بازیکن در دیدار برابر بارسلونا، بازی نکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала