Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب: در کودکی دوست داشتم فوتبالیست شوم، رونالدو سرشار از انرژی است

© Sputnik / Said TsarnaevRussian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov
Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک‌وزن مسابقات یواف‌سی، در مورد رابطه‌اش با رونالدو و علایق کودکی خود صحبت کرد و مدعی شد که در کودکی دوست داشت فوتبالیست شود.

به گزارش اسپوتنیک، حبیب نورماگومدوف قهرمان بلامنازع و بی شکست یو اف سی رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و در بسیار از مصاحبه‌ها، دو طرف از هم‌دیگر به نیکویی یاد می‌کنند.

Криштиано Рональдо, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
وقتی رونالدو به حبیب نورمحمدوف «انشاالله» گفت! + ویدیو

در آخرین مورد رونالدو در لایف انستاگرام به حبیب که شنبه شب در ابوظبی به مصاف جاستین گیجی خواهد رفت، آرزوی موفقیت کرد و با گفتن « انشأالله» از مبارز روس اعلام حمایت کرد.

حال حبیب در گفت‌و گو با سایت رسمی UFC از رونالدو تمجید کرده و می‌گوید که فوق‌ستاره پرتگالی سرشار از انرژی اس.

او در این مورد گفت:" رونالدو سرشار از انرژی درونی است. اشتیاق زیادی برای تمرین دارد و شخص باانگیزۀ است. نظم، سلامتی، رژیم غذایی و سایر چیزها در رونالدو با هم تناسب دارند".

مبارز روس در مورد علاقه‌اش به فوتبال نیز صحبت کرد و چنین گفت:" فوتبال را بیشتر از رقابت‌های MMA دوست دارم. از فوتبال خسته نمی‌شوم اما مبارزه در UFC مرا خسته می‌کند. می‌دانم چه بازیکنی کجا بازی کرده  و زمانی که تورنمنت‌های مختلفی برگزار می‌شد، می‌دانستم چه تیمی قهرمان شده و همچنین یک بازیکن در کدام پست بازی کرده است. وقتی کودک بودم، دوست داشتم فوتبالیست شوم. وارد زمین می‌شوی و نشان می‌دهی چقدر حرفه‌ای هستی".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала