Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان یونایتد: شکست پی‌اس‌جی به ما اعتماد به نفس داد

© AFP 2023 / Adrian DennisВратарь английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Давид де Хеа на матче с "Тоттенхэм Хотспур" в Лондоне, Великобритания
Вратарь английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Давид де Хеа на матче с Тоттенхэм Хотспур в Лондоне, Великобритания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دروابازه‌بان تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید پیروزی برابر پاری‌سن‌جرمن اعتماد به نفس او و هم‌تیمی‌هایش را بالا خواهد برد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخه‌آ که نقش پررنگی در برتری 2 بر یک تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه پاری‌سن‌جرمن در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت:«این بردی فوق‌العاده بود. شما اولین بازی‌تان را در خارج از خانه مقابل تیم سطح بالا و سرسخت پاری‌سن‌جرمن‌‌ انجام می‌دهید و در نهایت سه امتیاز بازی را از آن خود می‌کنید که این فوق‌العاده است.»

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
یونایتد 2 – پی‌اس‌جی 1؛ شیاطین سرخ فاتح جنگ ستاره‌گان
دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ که در بازی شب گذشته پنج مهار توپ استثنتایی مقابل پاری‌سن‌ژرمن داشت، در ادامه اظهار داشت:«این برد به ما اعتماد به نفس لازم برای ادامه کار را داد و حالا باید خودمان را برای بازی بزرگ دیگری در روز شنبه (با چلسی) آماده کنیم. ما نیاز داریم با همین روند به کارمان ادامه دهیم و بازی‌های خود را با برد به پایان ببریم.»
دخه‌آ در بخش پایانی صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:«همیشه گفته‌ام که هر مهار توپ برای کمک به تیم اهمیت دارد. من اینجا هستم تا به منچستریونایتد کمک کنم و به مانند دیگر بازیکنان تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتم. ما برای کسب سه امتیاز جنگیدیم و آن را به دست آوردیم.»

شیاطین سرخ شنبه شب پیش‌رو در هفته ششم لیگ برتر انگلیس پذیرای چلسی خواهند بود، این در حالی است که آنها از چهار بازی قبلی خود تنها 6 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده پانزدهم جدول جای دارند و یک بازی معوقه نیز دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала