نبیل: وجدان یکتعداد از نمایندگان منجمد است

© AP Photo / Rahmat Gulنبیل: وجدان یکتعداد از نمایندگان منجمد است
نبیل: وجدان یکتعداد از نمایندگان منجمد است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان، کف زدن نمایندگان مجلس به رئیس جمهور افغانستان را صحنه دردناک هفته خواند.

به گزارش اسپوتنیک، رحمت‌الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان در برگه فیسبوک به کف زدن برخی از نمایندگان به سخنان اشرف غنی احمدزی را مضحک و دردناک خواند.

 دستور رئیس جمهور غنی: در برابر جرایم به گونه جدی اقدام شود - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور غنی: طالبان باید فرصت برای صلح را ضایع نسازند

آقای نبیل نوشته است: "مضحك ترين در عين حال دردناك ترين صحنه اين هفته، كف زدن ها و ابراز احساسات نمايشى و شايد هم قرار دادى يكتعداد از نمایندگان مجلس به سخنرانى تكرارى و كمپاينى بزرگوار در ولسى جرگه بود!
رئیس پیشین امنیت ملی در ادامه نوشته است: طورى وانمود كردند كه گويا آب از آب تكان نخورده است و همه امور بروفق مراد پيش ميرود! وجدانهاى "منجمد"!
یادآوری می‌کنیم که محمد اشرف غنی؛ رئیس جمهور کشور، روز (چهارشنبه، 30 میزان) در مراسم معرفی نامزدوزیران جدید که در تالار عمومی مجلس نماینده‌گان برگزار شده بود، سخنرانی مفصلی ایراد کرد.
رئیس جمهور غنی گفت: "بیاید هیات گفتگوکننده‌ دولت افغانستان را حمایت کنیم. بگذاریم در این مرحله، هیات ما به قوت از مردم نمایندگی کند."
او افزود که "بین صلح‌کردن و اعمار صلح، تفاوت وجود دارد و خواهش من این است که تیم مذاکره‌کننده صلح را حمایت کنید و فرصت بدهید."
رئیس جمهوری در ادامه تاکید کرد که فیصله نهایی در مورد صلح، به دست نمایندگان مجلس است.
رئیس جمهور، طالبان را مسئول وضعیت جاری در افغانستان دانست. او گفت: "وضعیت کنونی نتیجه اشتباه طالبان است که از اسامه بن لادن حمایت کردند."
آقای غنی با تاکید بر پایان جنگ در کشور گفت که بزرگ‌ترین آرزوی پنج نسل زنده افغانستان، خاتمه‌دادن به خشونت‌های میراثی و تحمیلی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала