Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا مانع دیدار مسی و رونالدو شد

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتظار می‌رفت رونالدو و مسی، چهارشنبه شب در تورین بار دیگر با هم دیدار کنند اما این تقابل جذاب به دلیل مثبت شدن آرمایش کرونای فوق ستاره یوونتوس لغو شد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در دومین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب و در ورزشگاه آلیانز شهر تورین، میزبان بارسلونا خواهد بود و انتظار می‌رفت رونالدو با شکست دادن کرونا، بتواند در این دیدار حضور یابد و با رقیب‌ دیرینه‌اش یعنی مسی باز هم روبرو شود.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
آزمایش کرونای رونالدو باز هم مثبت شد؛ کریس بازی برابر بارسلونا را از دست می‌دهد؟

اما این تقابل به نظر می‌رسد که کنسل شده است زیرا آزمایش دوم کریستیانو رونالدو دقایقی قبل مثبت شد و براساس پروتکل‌های بهداشتی یوفا، بازیکنی که آزمایش کرونایش یک هفته قبل از یک دیدار رسمی منفی نشود، نمی‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

رونالدو و مسی هیچ‌گاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم قرار نگرفتند و می توانستند امسال برای اولین بار در این مرحله مقابل هم بازی کنند اما با توجه به ابتلای رونالدو به کرونا، احتمالا دیدار دوباره دو بازیکن به بازی نیوکمپ موکول خواهد شد.

این در حالی‌ست که برخی منابع خبری این مسئله را تایید نکرده‌ و اعلام کرده اند اگر علائمی نداشته باشد و 48 ساعت پیش از بازی آزمایشش منفی شود می‌تواند به بازی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала