همسر "کیم جونگ اون" غیب شد

© AP Photo / CCTVهمسر "کیم جونگ اون" غیب شد
همسر کیم جونگ اون غیب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های کوریای جنوبی از غیب شدن همسر کیم جونگ اون خبر می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های کوریای جنوبی دلیل غیب شدن همسر رهبر کوریای شمالی را بارداری او می‌گویند. در دسمبر سال 2019، کیم جونگ اون همراه با همسرش و مشاروان اش سوار بر اسب سفید به کوه مقدس رهبران کوریای شمالی رفت. در 25 جنوری، او همسرش را در جشن موسیقی و تیایر "سامجیون" نیز همراهی کرد. پس از آن رهبر کوریای شمالی به دلیل بررسی کارهای مختلف ساختمانی یک بار در انظار عمومی ظاهر شد. در 10 اکتوبر، حزب کارگران کوریای شمالی هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس خود را با رژه نظامی تجلیل کرد. اما همسر وی "ری سئول ژو" در هیچ یک از رویدادها ظاهر نشد.

فاش شدن نقشه ترور رهبر کوریای شمالی   - اسپوتنیک افغانستان
فاش شدن نقشه ترور رهبر کوریای شمالی

جونگ جین سوک ، نماینده حزب کارگر در جلسه پارلمان خاطرنشان كرد كه شایعات حاكی از آن است که همسر رهبر ممکن به دلیل مراقبت از خاله اش، و یا وقت خود را به آموزش بچه ها اختصاص داده باشد. دختر او در صنف اول یا دوم است. شاید هم به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باشد.

تاکنون دقیق معلوم نیست که رهبر کوریای شمالی چند فرزند دارد، منابع مختلف از دو، سه حتی چهار فرزند صحبت میکنند. البته شایعات باردار بودن همسر رهبر کوریای شمالی چندین ماه پیش سرخط روزنامه ها بود.

دنی رودمن، بازیکن، بسکتبالیست امریکایی به دلیل آشنایی نزدیک با هبر کوریای شمالی معروف است. او گفت که کیم پدر فوق العاده بود، دخترش را دیده است. این اطلاعات را هرگز مقام های رسمی تائید نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала