Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن فلیک کابوسی برای سوارز؛ 12 گل در 69 روز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز در دو دیدار با دو تیم مختلف در مقابل بایرن مونیخ 12 گل را در کم‌تر از سه ماه دریافت کرده است.

چهارشنبه شب، در اولین هفته از لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با نتیجه 4 بر 0 اتلتیکو مادرید را شکست داد. لوئیس سوارز، مهاجم سابق بارسلونا، در این بازی حضور داشت و باز هم مقابل بایرن تحقیر شد. او چند ماه پیش نیز همراه با بارسلونا با نتیجه 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ شکست خورده بود تا در مجموع 12 گل در فاصله‌ای کوتاه از بایرن مونیخ دریافت کرده باشد.

در چهارچوب اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ مقابل اتلتیکومادرید با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسید. در تاریخ 14 آگوست 2020 (24 مرداد 99) بایرن مونیخ در چهارچوب مراحل حذفی چمپیونزلیگ در دور یک چهارم نهایی رقابت‌ها مقابل بارسلونا به برتری 8 بر 2 رسید. در هر دوی این بازی‌ها یک بازیکن مشترک بود و آن هم لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بود. او در بارسلونا مقابل بایرن مونیخ توانسته بود گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما در اتلتیکو مادرید، مقابل بایرن مونیخ در گلزنی ناکام بود. با این اوصاف، سوارز در فاصله 69 روز از بایرن مونیخ در 2 بازی 12 گل دریافت کرده است.

باید دید که رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش می‌رود و بایرن مونیخ می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала