Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: پیکه حق دارد انتقاد کند؛ انتظار یک رئال جنگنده و سخت‌کوش را دارم

© AFP 2023 / Manu Fernandezسرمربی بارسا: پیکه حق دارد انتقاد کند؛ انتظار یک رئال جنگنده و سخت‌کوش را دارم
سرمربی بارسا: پیکه حق دارد انتقاد کند؛ انتظار یک رئال جنگنده و سخت‌کوش را دارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در واکنش به انتقادات جرارد پیکه از مدیران باشگاه بارسلونا مدعی شد که او حق دارد در این باره اظهارنظر کند و در انتظار یک رئال جنگنده با حضور راموس در میدان را را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید و بارسلونا فردا عصر اولین کلاسیکوی فصل 21 - 2020 را در روزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ برگزار خواهند کرد.

Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
مصاحبۀ جالب مسی در آستانه ال‌کلاسیکو؛ لئو برای رونالدو پیام داد

این دو حریف تاریخی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو در هفته گذشته مسابقات لالیگا با یک گل برابر حریفان خود شکست خورده‌اند و حالا فرصت دارند تا شرایط را بهبود بخشیده و از یکدیگر فاصله بگیرند.

کومان در آغاز کنفرانس خبری خود درباره انتقادات پیکه از باشگاه بارسلونا گفت:«پیکه سالهاست در باشگاه بوده و حق اظهارنظر دارد و من به آن احترام می‌گذارم. او باهوش است و اگر چنین مصاحبه‌ای کرده با آگاهی بوده و فردا بازی خوبی ارائه خواهد داد. من به نظرات او احترام می‌گذارم.»
کومان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد شرایط رئال و سرخیو راموس گفت:«در درجه اول تمرکز ما روی خودمان است. رئال تیمی باکیفیت است و برخی مواقع 2-4-4 و برخی مواقع هم 3-3-4 بازی می کند. قطعا فردا به ما فضا نخواهند داد و متفاوت با دو بازی قبلی بازی می کنند. انتظار یک رئال جنگنده و سختکوش را دارم. حضور راموس در این بازی هم مهم است چرا که بازیکن بزرگ و تاثیر گذاری برای رئال محسوب می شود و غیبتش قطعا می تواند روی سبک بازی این تیم اثر منفی بگذارد.»
کومان در دوران حضورش در بارسلونا تجربه بازی در الکلاسیکو را داشته و خاطراتی نیز دارد. او با یادآوری این خاطرات گفت:«من در چند دربی حاضر بودم. در بعضی پیروز شدم و در بعضی شکست خوردم. بازی 0 - 5 را به خاطر دارم که ضربه آزاد زیبایی را گل کردم و همچنین اولین الکلاسیکویم که در آن دو پنالتی زدم و با نتیجه 1 - 2 پیروز شدیم. با این حال باید آرام و خونسرد باشی. این بازی برای بازیکنان جوان حتی بزرگتر هم هست اما باید تمرکز داشت.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала