Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چه کسانی بیشترین شانس برای تصاحب ریاست بارسلونا را دارد؟

© REUTERS / Albert GeaПрезидент "Барселоны" Хосеп Мария Бартомеу
Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 تاکنون خوان لاپورتا، لوئیس فرناندز آلا، آگوستی بندیتو، ویکتور فونت و جوردی فاره به طور قطعی برای ریاست بارسلونا کاندید شده‌اند و در انتخابات بارسلونا که در ماه مارچ برگزار می‌شود برای بدست آوردن ریاست رقابت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا، ریاست اسبق بارسلونا، قصد دارد در دوره‌ی جدید انتخابات ریاست این باشگاه شرکت کند. او یکی از منتقدان جدی عملکرد بارتومئوست و معتقد است که او باشگاه را به سمت پرتگاه هدایت کرده.

Президент Барселоны Хосеп Мария Бартомеу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: بارتومئو در آستانه‌ی اخراج از ریاست بارسلونا

لاپورتا بین سال‌های 2003 تا 2010 ریاست بارسا را بر عهده داشت. او در انتخابات ریاست بارسلونا در سال 2015 نیز شرکت کرد و رقیب اصلی جوزپ ماریا بارتومئو به شمار می‌رفت اما چون آبی و اناری ها در آن فصل عملکرد خوبی داشتند و سه گانه برده بودند، لاپورتا انتخابات را به بارتومئو باخت.

لاپورتا همواره انتقادات زیادی را روانه‌ی هیئت مدیره‌ی فعلی بارسلونا کرده است. او بین سال‌های 2010 تا 2012 نماینده‌ی پارلمان کاتالونیا بود. به گفته‌ی اسپورت کاتالونیا، لاپورتا خود را یکی از بخت های اصلی ریاست بارسلونا می‌داند و اعضای هیئت مدیره‌ی خود را هم مشخص کرده است که این اعضا شامل همکاران سال‌های دور و نزدیک و افراد معتمد او هستند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала