Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد شدید سرمربی بارسا به تیم داوری ال‌کلاسیکو

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو کومان پس از باخت تیمش برابر رئال مادرید، شدیداً به داوران و کمک داور ویدیویی انتقاد کرد و مدعی شد که قضاوت در این دیدار به ضرر تیمش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در چارچوب هفتم رقابت های لالیگا در نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 1-3 رئال مادرید به پایان رسید تا شاگردان زیدان با افزایش اختلاف خود با بارسلونا با سایر رقبأ، صدرنشینی خود را در جدول تضمین کنند.

Мариано Диас из Реал Мадрид радуется своему голу в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
بارسا 1 - رئال 3؛ فتح باشکوه نیوکمپ با متخصص ال‌کلاسیکو

رونالد کومان سرمربی بارسلونا که نخستین ال‌‌کلاسیکوی خود را امشب تجربه کرد و شکست خورد، پس از بازی شدیداً به داوران و کمک داور ویدیویی انتقاد کرد و مدعی شد که قضاوت در این دیدار به ضرر تیمش بوده است.

او در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" به نظر من آن صحنه پنالتی نبود. امیدوارم که یک روز بتوانند به من توضیح دهند که کار VAR در اسپانیا چگونه است؟ ما 5 هفته در لالیگا بازی کرده‌ایم و این VAR فقط علیه ما قضاوت کرده است. نه آن پنالتی که در بازی با سویا روی مسی صورت گرفت را پنالتی تشخیص داد، نه دو خطایی که بازیکنان ختافه که مستحق کارت سرخ بود".
او در ادامه افزود:" من خودم صحنه را دیدم. به نظر من این راموس بود که روی لنگلت خطا کرد. بعد از خطا او بود که لنگلت پیراهن راموس را کشید اما نه برای اینکه او را عقب بکشد. اگر او آنقدر محکم پیراهن راموس را کشیده بود، راموس باید به سمت پیش رو پرتاب می‌شد نه عقب. باز هم می‌گویم که به نظر من آن صحنه پنالتی نبود. اینکه بازیکنان رئال مادرید داور را تحت فشار قرار می‌دهند اتفاقی عادی است و من هم مشکلی با آن ندارم. داور و VAR در مقطع سرنوشت‌ساز از بازی این تصمیم را گرفتند".

این در حالی‌ست که راموس پس از بازی اعلام پنالتی را درست عنوان کرد و مدعی شد که مدافع بارسلونا به روی او خطا انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала