Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خاطره جورجینا از نخستین دیدارش با رونالدو: همچون عشق در نگاه اول بود

© AFP 2023 / Oscar Del PozoCristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez
Cristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورجینا رودریگز از نخستین رویارویی‌اش با فوق ستاره پرتگالی یوونتوس گفت.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو یکی از منسجم‌ترین زوج‌های فوتبال اروپا را تشکیل داده اند. این دو فعلا از هم دور هستند چرا که ستاره پرتگالی به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته است.

Cristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez  - اسپوتنیک افغانستان
کریستیانو- جورجینا؛ کاملترین و عاشقانه‌ترین تعطیلات + عکس
جورجینا و رونالدو در شهر مادرید با هم آشنا شدند زمانی که ستاره پرتغالی هنوز در رئال بازی می کرد و جورجینا فروشنده یک فروشگاه فروش لباس بود. حالا جورجینا در مورد اولین ملاقات آنها با هم صحبت کرده است. جورجینا مصاحبه ای با "پاریس مچ" داشته که در مورد اولین رویارویی خود با رونالدو گفت:«همچون عشق در نگاه اول بود. اولین بار در یکی از خیابان های مادرید در زمانی که به خانه برمی گشتم، همدیگر را دیدیم و راستش در ابتدا نتوانستیم با هم صحبت کنیم. اما کمی بعد به فروشگاهی آمد که در آن به عنوان فروشنده کار می کردم.»
جورجینا در ادامه مورد ملاقاتی که بعدا میان آنها اتفاق افتاد گفت:«تقدیر طوری رقم خورد تا در یک جشن با هم ملاقات کنیم. در آن جا برای اولین بار با هم صحبت کردیم. لحظه بسیار خاصی بود. با وجود آن که یک دنیا از هم فاصله داشتیم اما حس می کردیم که به همدیگر تعلق داریم.»
جورجینا در پایان در مورد شخصیت رونالدو هم صحبت کرد:«رونالدو یکی از بهترین افرادی است که می شناسم. او از من محافظت می کند و همبستگی خوبی میان ما وجود ندارد.نمی توانم انکار کنم که مثل یک بمب است و به همین خاطر همه چیزی که پیرامونش است را به خود جلب می کند.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала