Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دربی های ایتالیا را تجربه کردم، میخواهم بدانم بازی در الکلاسیکو چگونه است

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میرالیم پیانیچ ستاره بوسنیایی بارسا در آستانه دیدار حساس تیمش برابر رئال مادرید از آرزو برای حضور در این مسابقه گفت.

به گزارش اسپوتنیک، هافبک سابق یوونتوس که در بازار تابستانی به بارسلونا پیوست، امیدوار است بتواند امشب نخستین ال کلاسیکو فوتبالی اش را تجربه کند.

این ملی پوش بوسنیایی اولین بازی خود را برای تیم بارسلونا سه شنبه شب مقابل فرنس واروش در لیگ قهرمانان انجام داد.

پیانیچ در خصوص مسابقه ال کلاسیکو در گفتگو با تلویزیون بارسا گفت: بدون شک ال کلاسیکو خاص است ، اما من قبلاً در دربی رم و لاتزیو بازی كرده ام ؛ آنها رقبای بزرگی هستند، همانند یووه-اینتر نیز دربی ایتالیانو"

"من در دربی های بزرگی در ایتالیا بازی کردم، اما می خواهم بدانم بازی در کلاسیکو چگونه است. خیلی کنجکاوم."

"داشتن فرصت بازی در یک ال کلاسیکو آرزوی هر بازیکنی است. این بزرگترین بازی فوتبال است. من از حضور در اینجا خوشحالم که می توانم بازی کنم و امیدوارم که بتوانیم پیروز شویم.

"تا به حال، من این بازی را از تلویزیون تماشا می کردم. البته من پیروزی بزرگ بارسا برابر رئال در خانه را به یاد می آورم . برد 5-0 در [2010] با [پپ] گواردیولا و [ژوزه] مورینیو. دیدن بازی بارسلونا شگفت آور بود. 6-2 در [استادیوم سانتیاگو] برنابئو نیز ویژه بود، زیرا بازی در خارج از خانه هرگز آسان نیست. "

این اولین باری نیست که پیانیچ به مصاف رئال مادرید می رود، اما ابتدا به عنوان بازیکن لیون با آنها روبرو شده است. در جریان بازی رفت و برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2009/10، این هافبک یک گل حساس خارج از خانه در برنابئو زد تا لیون را به مرحله یک چهارم نهایی برساند.

وی در این خصوص گفت: من خیلی جوان بودم و در 19 سالگی با لیون مقابل رئال بازی کردم و به این تیم گل زدم. حالا امیدوارم بتوانم دوباره مقابل این تیم آنهم در نبرد ال کلاسیکو حضور پیدا کنم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала